تصاویری بعد از خرید گندم آمریکا
پیشنهاد ویژهاین ۳دقیقه، هزاران ساعت درس و عبرت است۲۸ MB
@Salam03 ساعت پیشدر پاسخ به وگندم های آلوده آمریکایی...مردم ، #باید_برخاستقیام کنید https://farsnews.ir/H_raji/1782290576622840505تصاویری بعد از خرید گندم آمریکا
پیشنهاد ویژهاین ۳دقیقه، هزاران ساعت درس و عبرت است۲۸ MB
@Alirezarezaei123 ساعت پیشدر پاسخ بهاینترنشنال و اینستاگرامبر ذهن بسیاری از ایرانی ها مسلط است.الگوریتم های اینستا در جهت ترویج سبک زندگی غربی و منافع آمریکاست.تهدید انها، همچنان باقی است.غافل نباشیم.
@Seyed_m_m3 ساعت پیشدر پاسخ بهاینقدر که این رسانه ها بی ارزش هستند و البته اخبارشون چیز دیگه ای نمیشه گفت.ولی متاسفانه هنوز هم چرندیاتشون برای هم وطن های ما جذابیت داره.
@amirhes3 ساعت پیشمتاسفانه نفوذ در اغلب رسانه های داخلی بویژه صدا و سیما هم وجود دارد!صداسیما را ببینید ریشه را درمیابید!ریشه بولد شدن این رسانه های دون!
@user1751672304861 ساعت پیشدر پاسخ به ووقت آن رسیده به خدمت دیگر دشمنان نیز برسیمپیشنهادهامسئولان ، این دشمن ها را نیز مثل دیگر دشمن ها از پای درآورند
مسئولان محترم تا به حال با قدرت دشمن را سر جایشان نشانده اند و حالا وقت آن رسیده ، دیگر دشمن ها را نیز با اقتدار و صلابت از پای درآورند. چند نمونه از این دشمن ها را که باید با آن مقابله اساسی کنیم را در زیر عنوان میکنیم: فقر ، احتکار ، گرانفروشی ، فریب و نیرنگ ، اختلاس و دزدی ، جهل ، جنگ ، ناترازی ها ، کسری بودجه ، بودجه خواران ، استعمار شرق و غرب ، حقوق نجومی بگیران ، ترک فعل کنندگان ، وعده توخالی دهندگان ، چاپ پول کنندگان ، بودجه ناتراز کنندگان ، تورم سازان ، وابسطه کنندگان ، رانت خواران ، رشوه خواران ، مال اندوزان ، بدعهدان ، دروغگویان ، اقتصاد رانتی ، هوای ناپاک ، دستگاه های تصمیم گیر موازی ، بوروکراسی اداری بیش از حد ، کاغذ بازی اضافی ، اجاره نشینی ، وابستگی به غرب و شرق ، تنفر ، کینه و نفرت ، تفرقه اندازان ، منفعت طلبان ، بانک های ربوی ، وام گیرندگان نجومی ، امضاهای طلائی ، گرانی دلار ، تکبر و غرور ، ساده اندیشی اقتصادی ، مشاوران نابلد و بازار سرمایه جامانده از دیگر بازارها.... این دشمن ها را نابود سازید.
قوه محترم قضائیه، رئیس جمهور محترم، رئیس بانک مرکزی، وزرا ، معاونان ،مشاوران، اصحاب رسانه، کلیه تصمیم گیران، بازرسان و ناظران و سازمان ها و ارگان های نظارتی، کلیه مردم در میدان و صحنه، آحاد مردم و اجتماعات و احزاب، فروشندگان کالا و خدمات
0100گزارش از مطالبه
@M_T_Hamidizareh1 ساعت پیشحداقل لطف میکردی چند تا رسانه معاند رو لیست می کردی... یک عدد رو هم اسم نیاوردی!!!فقط یه عکس...
@Kaveh_Jafari1 ساعت پیشدر پاسخ بههیچ کس کامل نیست و این شبکه ها اشتباه هایی داشته اند.اما همه شان حرفه ای هستند و از صداوسیما وضعیت بسیار مطلوب تری دارند.کارشناسان همیشکی صداوسیما حسن عابدینی (@hassanabedini2) و فواد ایزدی (@IzadiFoad) هستند. دموکراسی معنی نداره، مراجعه به رای مردم انقلاب مخملی هست و ...
@Poorsina1 ساعت پیشرسانه دشمن دروغگو هست همه میدونیم برای منافع ایران و مردمش کار نمیکنه ، ولی رسانه خودی هم پنهان کاره . پنهانکاری و نگفتن حقایق روی دیگه سکه دروغگوییه . مسئولین خودی هم که در مورادی مثل برجام حتی به خودشان دروغ میگن .
@user1707925469741 ساعت پیشدر پاسخ بهگفته های دشمن که با ابزار رسانه و با سروصدای زیاد پخش می شود، قطعاً برای ضربه زدن هست ، شک نکنید نگویید راست گفت، که حتی در راست گفتنش هم سوءنیت هست، وقتی رایگان و شبانه روزی برنامه مخصوص شما پخش می کنند، در حالی که برای هموطنانشان چنین خدماتی ارائه نمی دهند کافیست کمی عقلمان را به کار بیاندازیم
@Professor_Hichkas1 ساعت پیشدر پاسخ بهسایبری های واحد ۸۲۰۰ واسرائیل و منافقین در شبکه های اجتماعی خودشون رو جای مردم ایران جا میزنن و جنگ ادراکی-شناختی انجام میدن. تو این سایت فارس هم کم نیستن.
@Mehdi11111 ساعت پیشدر پاسخ بهمتأسفانه بخش پاسخ های فارس کلا در جهت منافع و همسو با رسانه های معاند شده است
@Miqat_mohammad1 ساعت پیشدر پاسخ بهاینها رسانه نیستند بلکه سخنگویان کرواتی دشمن هستند .اولین ایمنی هرآنچه میکویند را غلط فرض کنی مکر خلافش ثابت شود دوم آن خبر از رسانه های مطمئن هم رصد شودتوضیح مسئولین مربوطه را هم اخذ کنیم آخر به جبهه داخل اعتماد کنیم مگر خلافش ثابت شود