دشمن ضعف در میدان نبرد را با ترور می خواهد جبران کند

پیام رئیس مجلس در پی شهادت رئیس سازمان اطلاعات سپاهدشمن ضعف در میدان نبرد را با ترور می خواهد جبران کند | نسل‌های آینده در سایه ابتکارات و اقدامات شهید خادمی خواهد زیست
متن پیام به این شرح است؛بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»شهادت برادر عزیزم، مجاهد نستوه و رییس متعهد سازمان اطلاعات سپاه، سردار شهید سیدمجید خادمی نمایش زبونی رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر است که سعی دارند ضعف میدان نبرد را با ترورهای ناجوانمردانه و حذف مجاهدین فی سبیل‌الله جبران کنند، کما اینکه این توطئه کور استکبار همواره ابتر و بی‌نتیجه است و ضربات سخت‌تری در انتظار آنان خواهد بود.این سردار شریف، اخلاق‌مدار و خستگی‌ناپذیر در سالیان طولانی خدمت خود به امنیت و اقتدار ایران عزیز و سربلند، روز و شب در خط مقدم جهاد زندگی کرد و با تلاش و همت شبانه‌روزی، خواب را بر چشم دشمنان این سرزمین حرام کرده بود. سرانجام وعده الهی بر او نیز محقق شد و به دست شقی‌ترین دشمن بشریت، شهد شیرین شهادت نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.مجاهدت‌های این سردار گرامی همواره در گمنامی بود و نسل‌های آینده در سایه ابتکارات و اقدامات مردی خواهند زیست که سربازی راستین برای حضرت امام خمینی و رهبر شهیدمان امام خامنه‌ای رحمت‌الله‌علیهما، حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای و ملت شهیدپرور ایران بود و امنیت و آرامش را به بهای خون خویش برای آنان به ارمغان آورد.
مفتخرم که در طول دوران خدمت خود با چنین عزیزانی همکاری کردم که چون شهدا زیستند و پاداش زحمات شبانه‌روزی خود را با شهادت در راه اسلام و وطن دریافت کردند. بدون شک همانند گذشته صالحی بعد صالح در این خاک خواهد آمد و پرچمداری بعد از شهیدی متولد خواهد شد تا دفاع از این آرمان بر زمین نماند.شهادت افتخارآمیز و شجاعانه رییس عزیز سازمان اطلاعات سپاه، شهید سیدمجید خادمی را خدمت فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم این شهید سعید، سربازان گمنام مهدی موعود (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و ملت سرافراز ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را برای ایشان مسئلت دارم.محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
16:26 - 17 فروردین 1405



21 الإجابة

‌ایرانلو‌ صورة الملف الشخصي
@Iranlo17 فروردین 1405
الله اکبر خامنه ای رهبرخشابهای ما پر تر از همیشه و درحال شکار دشمنان هستیم آتش بس تنفس مصنوعی به پدافند بی جان و فرسوده دشمن است و باید انتقام خون رهبر عزیز و شهید مونو بگیریم و مذاکره با جنایتکاران اسقاطیلی و امریکایی حرام است و پس از اطلاعیه ۵۱ سپاه پاسداران بایدتمام شرکت های دشمن در منطقه بزنیم

‌سید صدر‌ صورة الملف الشخصي
@user1774452730317 فروردین 1405
تعليقًا على
آقای قالیباف نمیشه کشور با دعا صلوات اداره کرد شماها هیچ کدوم مسائل امنیتی رعایت نمیکند سیستم حفاظت به کل داغونه کشور شده پر از جاسوس

‌تمدن نوین ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@IranianCivilisation17 فروردین 1405
تعليقًا على
اقتراحات

دست بالا را داریم و حریف خونسردی‌اش را از دست داده؛ نه به آتش‌بس موقت

یک اصل علمی بسیار اولیه و‌پایدار در جنگهای مدرن و نامتقارن ، این است که خونسردی تصمیم گیران ، ضریب موفقیت را بسیار بالاتر میبرد. ضمن تقدیر از استراتژیستهای کشور که بسیار حرفه ای و هوشمندانه ، این فاکتور را تا مقدار بسیار زیادی در نیروهای دشمن و مخصوصا در شخص ترامپ پایین اورده اند و وی را به سرحد جنون رسانده اند ، اکنون بهترین زمان برای خونسرد بودن و قاطع بودن و ادامه دادن ما میباشد. اکثر تحلیلگران کاملا موافقند که عملی کردن تهدیدهای ترامپ موجب خودکشی سیاسی وی و چه بسا عزل وی گردد. مخصوصا که ایران با جواب قاطع خود کل اقتصاد دنیا را می‌تواند به بحران جدی بکشاند. لذا هر گونه آتش بس و یا امتیاز دادن به دشمن در این مقطع حساس ، خیانت به کل تمدن هفت هزار ساله ایرانی می‌باشد. تنها و تنها مسیر علمی ، خونسرد و قاطع بودن و ادامه دادن است و شک نکنید مردم هم پشتیبان این راهکار درست و علمی هستند، ولی در هر صورت باید امادگی هزار موشک برای لانچ به زیرساختهای حساس امارات و شرکایش را در لحظه داشت تا همزمان با حماقت احتمالی، جواب کوبنده داد. هشدار می‌دهیم که در صورت هر گونه توقف جنگ، چه ۴۵ روزه و چه دائمی ، در شرایط کنونی دشمن بلافاصله طرح تروریستی و تجزیه ای را با عوامل خود در داخل و گسیل مزدوران از مرزها انجام خواهد داد.و بعد از ایجاد بحران حمله نهایی را بهرحال خواهد کرد و کوچکترین اهمیتی به تعهدات اتش بسی نخواهد داد و یک بهانه مسخره هم برای ان درست خواهد کرد. اصلا و ابدا وسوسه نشوید که مطمئن باشید تجزیه نتیجه آن خواهد بود. قاطعیت ، خونسردی ، اطاعت از رهبری ، آرام ولی پایدار جلو‌رفتن ، تنها راه پیروزی است و بس. #لبیک_یا_خامنه_ای

شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای مسلح .سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، بیت رهبری

100
1000

‌فرشید احمدی‌ صورة الملف الشخصي
@Farshid_Ahmadi17 فروردین 1405
شهادتش مبارک و روحش همنشین انبیاء.لازم است نسبت به احتمال نشت اطلاعات از طریق نرم‌افزار‌های کد منبع بسته، به ویژه آنها که توسط دشمن برنامه نویسی شده بیشتر حساس باشیم.پویش:https://farsnews.ir/Farshid_Ahmadi/1774471968498018997/

@Yasinmahdizadeh17 فروردین 1405
تعليقًا على
از امروز حمله به زیرساختها صنعتی و حتی غذایی بشدت افزایش داشته. باید هم زیرساخت منطقه و اسراییل را هدف قرار داد ، هم کشتار قطعی و وسیع گرفت تا دشمن پشیمان و بیچاره شود . غیر این کار زیر ساخت های بیشتری هدف قرار میگیرد.

@user170910045674326531517 فروردین 1405
تعليقًا على
کشورهای عربی درگیر جنگ که زمین و امکانات در اختیار دشمن قرار دادن بعد جنگ باید به ما غرامت بدن. هر کدوم 500 میلیارد دلار عربستان, امارات, کویت, بحرین, قطر و اردن جمعا 3 تریلیون دلارو تا زمانی تمام پایگاه‌های‌آمریکایی‌در خاکشون رو تعطیل نکند و غرامت ندن به ایران حق تردد کشتی در تنگه هرمز رو ندارن.

@MohammadMostafu17 فروردین 1405
تعليقًا على
لعنت به اون آدم بی‌عرضه و ترسویی که بعد از شهادت هنیه مانع از پاسخ ایران شد و دومینوی ترورها را شروع کرد.لعنت الله علیهلعنت الله علیهلعنت الله علیه

‌صرفا جهت اطلاع‌ صورة الملف الشخصي
@Serfan18 فروردین 1405
تعليقًا على و

تجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است

.
يطلب

تجهیز رسانه‌های شهرستانی

دولت در این شرایط برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانه‌های شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران

کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها

100
1000

‌خبرنگار روز‌ صورة الملف الشخصي
@kabarnegarrooz19 فروردین 1405
تعليقًا على و
‌حمیدرضا محمدیاری‌ صورة الملف الشخصي
بازار کسب‌ و کارتم التحقق

@Bazarkasbokar  •  18 فروردین 1405

🇮🇷 پدرام پاک آیین: هر تیتر، یک لانچر است

🇮🇷💢 پیشنهاد نماینده رسانه ها به وزیر ارشاد برای معافیت رسانه ها از پرداخت هزینه چاپ پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات در شبکه ایکس نوشت: 🔴هر تیتر، یک لانچر است. با توجه به شرایط جنگی و افزایش هزینه چاپ، از وزیر محترم ارشاد می‌خواهم تا پایان سال، انتشار …
أظهر المزيد

إظهار هذا الموضوع


‌منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞)‌ صورة الملف الشخصي
@webrefer19 فروردین 1405
تعليقًا على

آتش بس یا فرصتی برای تنفس آمریکا

نیاز مبرم آمریکا به این دو هفته تنفس آنها را به سمت حیله جالبی هدایت کرد.اگر دقت کنید، آتش بس هیچ بند الزام آوری مثل شروع به تخلیه نیروهای امریکایی یا شرط عدم جابجایی لجستیک توسط نیروهایی امریکایی در زمان آتش بس و.... ندارد و بدون هیچ پیش شرطی تنها مبناهای گفتگو در آن مشخص شده، بدون هیچ الزامی بر …أظهر المزيد

‌زیبا فهندژسعدی‌ صورة الملف الشخصي
@Ziba_fahandezh_saadi19 فروردین 1405
تعليقًا على
با هر تروری، ملت بیدار و بیدارتر شدند ..

@user170910062773082945219 فروردین 1405
تعليقًا على
همیشه روش ا س ر ا ی ی ل وقیح ترور انسان های نخبه بوده و هست اما با این کارش قدرت و قوت رو در دل های ادامه دهندگان راهش بیشتر می کند.

@fahimeh_nikshomar19 فروردین 1405
تعليقًا على
شهادتشان مبارک و روحشان همنشین انبیاء

‌فاطمه رعیت پیشه‌ صورة الملف الشخصي
@FRayatpsh19 فروردین 1405
تعليقًا على
به خون پاک شهدای عزیزمان قسم تا نابودی کامل شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب آرام نمی نشینیم.

‌بانو اکبرپور‌ صورة الملف الشخصي
@Rpshbanoo19 فروردین 1405
تعليقًا على
خیابان را رها نمی کنیم...

@user170910114362156528119 فروردین 1405
تعليقًا على
اینها کفتارانی بیش نیستند ضعیف اند فقط دنبال فرصت مناسب برای شکار شیرندولی شیرمردان ما زیادند ان شاءالله به زودی اسرائیل و آمریکا به دست همین شیرمردان نابود خواهد شد .

‌حوری تقی زاده‌ صورة الملف الشخصي
@Hoory1346134619 فروردین 1405
تعليقًا على
ماملت امام حسینیم

@khodesepehrkhalse20 فروردین 1405
تعليقًا على
اینترنت را وصل کنید #اینترنت