@Iranlo6 آوریل 2026الله اکبر خامنه ای رهبرخشابهای ما پر تر از همیشه و درحال شکار دشمنان هستیم آتش بس تنفس مصنوعی به پدافند بی جان و فرسوده دشمن است و باید انتقام خون رهبر عزیز و شهید مونو بگیریم و مذاکره با جنایتکاران اسقاطیلی و امریکایی حرام است و پس از اطلاعیه ۵۱ سپاه پاسداران بایدتمام شرکت های دشمن در منطقه بزنیم
@user177445273036 آوریل 2026در پاسخ بهآقای قالیباف نمیشه کشور با دعا صلوات اداره کرد شماها هیچ کدوم مسائل امنیتی رعایت نمیکند سیستم حفاظت به کل داغونه کشور شده پر از جاسوس
@IranianCivilisation6 آوریل 2026در پاسخ بهپیشنهادهادست بالا را داریم و حریف خونسردیاش را از دست داده؛ نه به آتشبس موقت
یک اصل علمی بسیار اولیه وپایدار در جنگهای مدرن و نامتقارن ، این است که خونسردی تصمیم گیران ، ضریب موفقیت را بسیار بالاتر میبرد. ضمن تقدیر از استراتژیستهای کشور که بسیار حرفه ای و هوشمندانه ، این فاکتور را تا مقدار بسیار زیادی در نیروهای دشمن و مخصوصا در شخص ترامپ پایین اورده اند و وی را به سرحد جنون رسانده اند ، اکنون بهترین زمان برای خونسرد بودن و قاطع بودن و ادامه دادن ما میباشد. اکثر تحلیلگران کاملا موافقند که عملی کردن تهدیدهای ترامپ موجب خودکشی سیاسی وی و چه بسا عزل وی گردد. مخصوصا که ایران با جواب قاطع خود کل اقتصاد دنیا را میتواند به بحران جدی بکشاند. لذا هر گونه آتش بس و یا امتیاز دادن به دشمن در این مقطع حساس ، خیانت به کل تمدن هفت هزار ساله ایرانی میباشد. تنها و تنها مسیر علمی ، خونسرد و قاطع بودن و ادامه دادن است و شک نکنید مردم هم پشتیبان این راهکار درست و علمی هستند، ولی در هر صورت باید امادگی هزار موشک برای لانچ به زیرساختهای حساس امارات و شرکایش را در لحظه داشت تا همزمان با حماقت احتمالی، جواب کوبنده داد. هشدار میدهیم که در صورت هر گونه توقف جنگ، چه ۴۵ روزه و چه دائمی ، در شرایط کنونی دشمن بلافاصله طرح تروریستی و تجزیه ای را با عوامل خود در داخل و گسیل مزدوران از مرزها انجام خواهد داد.و بعد از ایجاد بحران حمله نهایی را بهرحال خواهد کرد و کوچکترین اهمیتی به تعهدات اتش بسی نخواهد داد و یک بهانه مسخره هم برای ان درست خواهد کرد. اصلا و ابدا وسوسه نشوید که مطمئن باشید تجزیه نتیجه آن خواهد بود. قاطعیت ، خونسردی ، اطاعت از رهبری ، آرام ولی پایدار جلورفتن ، تنها راه پیروزی است و بس. #لبیک_یا_خامنه_ای
شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای مسلح .سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، بیت رهبری
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Farshid_Ahmadi6 آوریل 2026شهادتش مبارک و روحش همنشین انبیاء.لازم است نسبت به احتمال نشت اطلاعات از طریق نرمافزارهای کد منبع بسته، به ویژه آنها که توسط دشمن برنامه نویسی شده بیشتر حساس باشیم.پویش:https://farsnews.ir/Farshid_Ahmadi/1774471968498018997/
@Yasinmahdizadeh6 آوریل 2026در پاسخ بهاز امروز حمله به زیرساختها صنعتی و حتی غذایی بشدت افزایش داشته. باید هم زیرساخت منطقه و اسراییل را هدف قرار داد ، هم کشتار قطعی و وسیع گرفت تا دشمن پشیمان و بیچاره شود . غیر این کار زیر ساخت های بیشتری هدف قرار میگیرد.
@user17091004567432653156 آوریل 2026در پاسخ بهکشورهای عربی درگیر جنگ که زمین و امکانات در اختیار دشمن قرار دادن بعد جنگ باید به ما غرامت بدن. هر کدوم 500 میلیارد دلار عربستان, امارات, کویت, بحرین, قطر و اردن جمعا 3 تریلیون دلارو تا زمانی تمام پایگاههایآمریکاییدر خاکشون رو تعطیل نکند و غرامت ندن به ایران حق تردد کشتی در تنگه هرمز رو ندارن.
@MohammadMostafu6 آوریل 2026در پاسخ بهلعنت به اون آدم بیعرضه و ترسویی که بعد از شهادت هنیه مانع از پاسخ ایران شد و دومینوی ترورها را شروع کرد.لعنت الله علیهلعنت الله علیهلعنت الله علیه
@Serfan7 آوریل 2026در پاسخ به وتجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است
.مطالبهتجهیز رسانههای شهرستانی
دولت در این شرایط برای مقابله با هجمههای رسانهای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانههای شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران
کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@kabarnegarrooz8 آوریل 2026در پاسخ به و🇮🇷 پدرام پاک آیین: هر تیتر، یک لانچر است
🇮🇷💢 پیشنهاد نماینده رسانه ها به وزیر ارشاد برای معافیت رسانه ها از پرداخت هزینه چاپ پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات در شبکه ایکس نوشت: 🔴هر تیتر، یک لانچر است. با توجه به شرایط جنگی و افزایش هزینه چاپ، از وزیر محترم ارشاد میخواهم تا پایان سال، انتشار …نمایش بیشترنمایش گزارش
@webrefer8 آوریل 2026در پاسخ بهآتش بس یا فرصتی برای تنفس آمریکا
نیاز مبرم آمریکا به این دو هفته تنفس آنها را به سمت حیله جالبی هدایت کرد.اگر دقت کنید، آتش بس هیچ بند الزام آوری مثل شروع به تخلیه نیروهای امریکایی یا شرط عدم جابجایی لجستیک توسط نیروهایی امریکایی در زمان آتش بس و.... ندارد و بدون هیچ پیش شرطی تنها مبناهای گفتگو در آن مشخص شده، بدون هیچ الزامی بر …نمایش بیشتر
@user17091006277308294528 آوریل 2026در پاسخ بههمیشه روش ا س ر ا ی ی ل وقیح ترور انسان های نخبه بوده و هست اما با این کارش قدرت و قوت رو در دل های ادامه دهندگان راهش بیشتر می کند.
@FRayatpsh8 آوریل 2026در پاسخ بهبه خون پاک شهدای عزیزمان قسم تا نابودی کامل شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب آرام نمی نشینیم.
@user17091011436215652818 آوریل 2026در پاسخ بهاینها کفتارانی بیش نیستند ضعیف اند فقط دنبال فرصت مناسب برای شکار شیرندولی شیرمردان ما زیادند ان شاءالله به زودی اسرائیل و آمریکا به دست همین شیرمردان نابود خواهد شد .