اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

گام‌به‌گام با انتخابات پارلمانی پاکستان/59

خوشنودی رئیس کمیسیون انتخابات از شرکت گسترده مردم پاکستان در پای صندوق‌های رای

رئیس کمیسیون نظارت بر انتخابات پاکستان از شرکت پر شور مردم این کشور در انتخابات خبر داد.

خوشنودی رئیس کمیسیون انتخابات از شرکت گسترده مردم پاکستان در پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی، رئیس کمیسیون انتخابات پارلمانی پاکستان با تمجید از عدم توجه مردم به تهدیدات گروه‌های افراطی، از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خبر داد.

«فخر‌الدین جی ابراهیم» رئیس کمیسیون نظارت بر انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در کراچی ابراز داشت: مردم باید تحت هر شرایطی به پای صندوق‌های رأی بیایند زیرا اگر آنان افراد با ایمان و با صلاحیت را انتخاب نکنند، افراد بی‌لیاقت قدرت را به دست می‌گیرند که این موضوع در نهایت به ضرر خود مردم خواهد بود.

وی در حال رأی دادن در حوزه انتخاباتی «کلیفتن» در شهر کراچی با اظهار اطمینان از برقراری امنیت در محل‌های برگزاری انتخابات تصریح کرد: از صبح زود مردم با تشکیل صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که از دموکراسی در پاکستان حمایت می‌کنند.

جی ابراهیم تصریح کرد: آینده پاکستان بستگی به استحکام نظام دموکراسی در کشور دارد.

رئیس کمیسیون نظارت بر انتخابات خاطر‌نشان کرد: انفجارهای تروریستی نباید بر شرکت مردم در انتخابات تأثیر گذار باشد. وی افزود: اطمینان می‌دهم امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد بنابراین امیدواریم نتیجه انتخابات همان نظر واقعی مردم باشد.

انتخابات پارلمانی پاکستان صبح امروز در حالی آغاز شد که طالبان و گروه‌های شبه‌نظامی تهدید کردند که پایگاه‌های اخذ رأی در این کشور را هدف حملات خود قرار خواهند داد.

در همین حال، سازمان اطلاعات پاکستان درباره احتمال حمله شبه‌نظامیان به رهبران احزاب، ناظران خارجی، پایگاه‌های اخذ رأی و خبرنگاران در طول برگزاری انتخابات هشدار داده است.

بر همین اساس، بیش از 600 هزار نفر از نیروهای ارتش و  پلیس با اعزام به شهرهای مختلف این کشور مأموریت یافته‌اند تا امنیت حوزه‌های انتخاباتی را تأمین کنند.

نتایج قطعی این انتخابات احتمالا فردا «یکشنبه» مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول