اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

گام به گام با انتخابات پارلمانی پاکستان/۵۷

انتخابات به سبک پاکستانی+تصاویر

انتخابات پارلمانی پاکستان امروز در حالی در میان موج تهدیدات و حملات گروه‌های شبه‌نظامی در سراسر این کشور آغاز شده است که شور و شوق مردم برای حضور در این رویداد تاریخی، صحنه‌های بدیعی در این کشور به وجود آورده است.

انتخابات به سبک پاکستانی+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، انتخابات پارلمانی پاکستان امروز در میان شور و شوق مردم پاکستان در سراسر این کشور در حال برگزاری است.

در این انتخابات، تمام مردم پاکستان چه قشر ضعیف و چه ثروتمندان و فئودال‌های بزرگ از هر شیوه‌ای برای پیروزی کاندیدای مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

تزئین دیوارها، وسائط نقلیه عمومی و حتی برگزاری جشن های محلی که رقص اسب ها یکی از برنامه‌های آن است به ابزاری برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده است.

به‌رغم اینکه طبق قانون، تبلیغات انتخاباتی باید روز گذشته متوقف می‌شد اما ستادهای مردمی امروز نیز به تبلیغ کاندیدا و حزب مورد نظر خود پرداختند.

این در حالی است که به نظر می‌رسد تهدیدات و حملات طالبان و گروه‌های شبه‌نظامی نتوانسته است مردم را از شرکت در این رویداد مهم منصرف کند.

در بخش ذیل، گوشه‌هایی از این شور و شوق انتخاباتی را ملاحظه می‌فرمایید:

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول