اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر خبر داد

سفر 2 روزه سخنگوی وزارت خارجه به بوشهر/مهمانپرست از نیروگاه اتمی بازدید می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر از سفر قریب‌الوقوع رامین مهمانپرست سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه به استان بوشهر و بازدید از نیروگاه اتمی خبر داد.

سفر 2 روزه سخنگوی وزارت خارجه به بوشهر/مهمانپرست از نیروگاه اتمی بازدید می‌کند

محمد قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های استان بوشهر و تحولات منطقه‌ای در خلیج فارس و وجود سه مرکز حساس (نیروگاه اتمی، جزیره خارک، منطقه پارس جنوبی) در استان بوشهر که نقش زیادی در دیپلماسی اقتصادی و رسانه‌ای کشور دارد سخنگوی وزارت امور خارجه امشب وارد بوشهر می‌شود.

وی افزود: به توجه به اینکه آقای مهمانپرست رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه هستند ضرورت دیدند در سفری به استان بوشهر از نزدیک با ظرفیت‌های استان بوشهر بیشتر آشنا شوند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر بیان کرد: تبادل نظر در مورد آخرین تحولات منطقه در موضوعات بیداری اسلامی و فعالیت‌های هسته‌ای از دیگر اهداف سفر سخنگوی وزارت خارجه به بوشهر است.

قبادی گفت: با توجه به جایگاه ایشان علاقمند بودند با مردم استان بوشهر نیز ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند.

وی بیان کرد: سفر سخنگوی وزارت امور خارجه به بوشهر می‌تواند جایگاه این استان را در بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی در فرهنگ دیپلماسی کشور تقویت کند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بوشهر در ارتباط با برنامه‌های سخنگوی وزارت خارجه در بوشهر اظهار داشت: دیدار با امام جمعه و استاندار و مسئولان بوشهر، بازدید از نیروگاه اتمی، موزه مردم‌شناسی، موزه رئیسعلی دلواری، سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و مسئولان از جمله برنامه‌های سفر دو روزه سخنگوی وزارت امور خارجه در بوشهر است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول