اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یک هزار و 233 نفر از والدین شهدای زنجان در قید حیات هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یک هزار و 233 نفر از والدین شهدای زنجان در قید حیات هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن استفاده شود.

یک هزار و 233 نفر از والدین شهدای زنجان در قید حیات هستند

عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و مشارکت همه دستگاه‌ها در حوزه ایثار و شهادت استفاده شود، اظهار کرد: در این مورد باید اصول کار را در ابتدای سال مشخص و از کلی‌گویی پرهیز شود. 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ️گاها یک سری فعالیت‌ها در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌شود که باید ببینیم چقدر در عمل به فرمایشات رهبری موفق عمل کردیم و باید این نگاه مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه ️تقریباً هر دو هفته یکبار جلسات کارگروه شورای ترویج در حوزه‌های ایثارگری با هماهنگی مشاور استاندار در امور ایثارگران و به ریاست یکی از معاونین استاندار برای بررسی مشکلات ایثارگران تشکیل می‌شود، تصریح کرد: انجام برخی فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذار نیازمند استفاده از ظرفیت و مشارکت همه دستگاه‌ها است.
برزگر با تشریح اقدامات دیگر کشورها ️بعد از جنگ جهانی دوم در مورد بارگذاری اطلاعات بعد از 100 سال گفت: لازم است ما نیز بمنظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و تبیین سیره عملی شهدا به نسل جوان و آینده در این‌خصوص اهتمام لازم و کافی داشته باشیم.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول