اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهدا و ایثارگران حق بی منتهایی بر همه ایرانی‌ها دارند

فرماندار زنجان گفت: شهدا و ایثارگران تا ابد حق بی منتهایی بر عهده همه بازماندگان ایرانی داشته بنابراین متولیان مربوطه امر بایستی کمافی السابق با جدیت و حساسیت کاملی نسبت به رفع مسائل ایثارگران و جانبازان بپردازند.

شهدا و ایثارگران حق بی منتهایی بر همه ایرانی‌ها دارند

به گزارش فارس از زنجان،پرویز خالقی فرماندار زنجان امروز در حاشیه دیدار با محمدرضا رضایی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس که به همراه مدیر کل بازرسی سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور، معاون منابع انسانی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و ... انجام شد، ضمن اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران تا ابد حق بی‌منتهایی بر عهده همه بازماندگان ایرانی دارند، اظهار داشت: متولیان امر بایستی با جدیت و حساسیت کامل نسبت به رفع مسائل ایثارگران و جانبازان بپردازند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نفس گرم ایثارگران و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس، برای بازماندگان امیدبخش است، ادامه داد: امروزه امنیت و آرامش در درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران را مدیون جانفشانی‌های دلاورمردهایی هستیم که بی‌هیچ ادعایی جان خود را در میان نهادند تا هموطنانشان دچار گزند از سوی دشمنان نشوند.

وی اضافه کرد: انقلاب در اثر خود گذشتگی شهدا و ایثارگران پابرجا مانده است و در این رابطه گفت: ما به عنوان مسئولان بایستی با تلاشهای بی وقفه خود و ارائه خدمات شایسته به همنوعان، بتوانیم در مسیر خدمتگزاری گام بگذاریم.

محمدرضا رضایی متولد 1343 در سال 1362 در جزیره مجنون دچار مجروحیت در جبهه‌های حق علیه باطل شده و به مقام شامخ جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول