اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همه در قبال معیشت نیروهای شرکتی احساس مسؤولیت داشته باشند/ لزوم همراهی دستگاه‌های اداری با شهرداری در زیباسازی فضای شهری

استاندار زنجان بر ضرورت توجه به وضعیت معیشت نیروهای همکار در پروژه‌ها از جمله نیروهای شرکتی تاکید کرد و گفت: در این مورد همه باید احساس مسؤولیت کنند، کما اینکه مشکل موجود در یکی از دستگاه‌ها اداری حل شد.

همه در قبال معیشت نیروهای شرکتی احساس مسؤولیت داشته باشند/ لزوم همراهی دستگاه‌های اداری با شهرداری در زیباسازی فضای شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که به گفته خودش بنا به درخواست شهردار زنجان تشکیل شده بود، با بیان اینکه رسیدگی به زیباسازی فضای شهری از عهده شهرداری حتی اگر متولی هم باشد که نیست، برنمی‌آید، اظهار کرد: همه دستگاه نسبت به بهبود فضای شهری از جمله رنگ‌آمیزی اقدام کنند.

استاندار زنجان توجه به پرچم به لحاظ نصب و نظافت را در اماکن یکی از نکات مهم دانست و افزود: یادمان باشد پرچم نماد هر کشور از جمله کشور ما محسوب می‌شود لذا در برگزاری جشن‌ها به مانند آنچه در 22 بهمن روی داد، باید به آن توجه شود.

وی از برگزاری یک جلسه دیگر شورای اداری تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: در آن جلسه برنامه‌های استان و وظایف دستگاه‌ها ارائه خواهد شد.

افشارچی بر ضرورت توجه به وضعیت معیشت نیروهای همکار در پروژه‌ها از جمله نیروهای شرکتی تاکید کرد و گفت: در این مورد همه باید احساس مسؤولیت کنند، کما اینکه مشکل موجود در یکی از دستگاه‌ها اداری حل شد.

استاندار زنجان به آغاز اعزام علاقه‌مندان به مناطق جنگی با عنوان راهیان نور اشاره و تصریح کرد: هر چند در مجموع با محدودیت اعتبار مواجه هستیم، ولی همه دستگاه‌ها باید از این طرح با همه امکانات حمایت کنند.

وی راهیان نور را یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و تاثیرگذار دانست و ادامه داد: باید از دستاوردهای جنگ به عنوان یک اندوخته حفاظت شود، لذا در اعزام‌های راهیان نور همه دستگاه‌ها باید با سپاه همکاری داشته باشند.

 

یادمان باشد ما هم به مانند گذشنگان قضاوت خواهیم شد

همچنین آیت‌الله شیخ علی خاتمی در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در روزهای منتهی به پایان سال اظهار کرد: آنچه که باید در این ایام مد نظر باشد گذشت عمر است، به مانند آنچه که برای دیگران گذشته و برای ما هم خواهد گذشت.

امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور همه در دادگاه عدل الهی افزود: یادمان باشد همانطور که ما در مورد دیگران قضاوت می‌کنیم دیگران هم در مورد ما و عملکردمان قضاوت خواهند کرد.

وی به قرار گرفتن در ماه شعبان که به استغفار و رحمت الهی مشهور است اشاره و تصریح کرد: شعبان ماه برآوردن شدن دعاها است.

آیت‌الله خاتمی احسان در حق دیگران و صله رحم را از دیگر اقدامات توصیه شده برای ماه شعبان عنوان کرد و افزود: در مورد دستگیری از نیازمندان و مواسات که البته این دومی کار بسیار سختی است توصیه اکید شده است.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول