اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سامانه ثبت نظارت مجلس، بیانگر نظرات نمایندگان نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به مطالب مطرح شده در مورد طرح شفافیت آرا گفت: با توجه به سامانه طراحی شده برای ارائه طرح و پیشنهادات نمایندگان این مطالب به هیچ وجه درست نیست، چرا که ساز و کار طراحی شده در این سامانه به هیچ وجه بیانگر نظرات کامل نمایندگان نیست.

سامانه ثبت نظارت مجلس، بیانگر نظرات نمایندگان نیست

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد طرح شفافیت آرا در مجلس اظهار کرد: در این مورد باید بگویم که نمایندگان طرح‌ها و پیشنهادات خود را در سامانه مربوط به قانونگذاری و نظارت ثبت می‌کنند و افرادی که این موارد را مشاهده کنند آن را تایید یا رد می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تعداد طرح‌ها و پیشنهادات ارائه شده در سامانه مدنظر بسیار زیاد است، افزود: به همین نسبت هم این طرح‌ها و پیشنهادات مخالفان و موافقان خود را دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هر نماینده می‌تواند پیشنهادات خود را در قالب یک بسته ارائه و موافقان و مخالفان مورد نظر را هم معرفی کند، تصریح کرد: این که یک نماینده خواستار در اولویت قرار گرفتن طرح شفافیت آرا در مجلس شده و تعداد کمی از نمایندگان آن را تایید کرده‌اند به هیچ وجه بیانگر نظر واقعی نمایندگان مجلس نیست، چرا که شاید خیلی از نمایندگان درخواست مورد نظر را اصلاً مشاهده نکرده باشند.

طاهری با تاکید بر اینکه مطلب مورد نظر در مورد در اولویت قرار گرفتن طرح شفافیت آرا در مجلس منتشر شده، اصلاً درست نیست ادامه داد: این مطلب شاید توسط نمایندگان اصلاً رویت نشده است،  بنابراین نمی‌توان گفت که اکثریت نمایندگان یا حتی تعدادی از آنها مخالف یا موافق این طرح باشند.

انتهای پیام۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول