اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آفتاب آبروی شهرداری را خرید/ اگر ارتش و سپاه نبود، وضعیت وخیم‌تر بود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: آفتاب و گرمای هوا و ارتش و سپاه آبروی شهرداری را خریدند.

آفتاب آبروی شهرداری را خرید/ اگر ارتش و سپاه نبود، وضعیت وخیم‌تر بود

انسیه ابوبصیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره عدم انجام به موقع عملیات برف‌روبی  اظهار داشت: استانداری و شهرداری زنجان آنطور که باید اقدامات لازم را انجام نداده‌اند و عملکرد قابل قبولی را از آنها شاهد نبودیم.
وی تصریح کرد: عدم انجام تعهدات از سوی دستگاه‌های ذیربط، شهروندان زنجانی را دچار چالش‌های فراوانی کرده است.
وی با اشاره به فروش تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری زنجان، تصریح کرد: تخلفاتی در شورای پنجم و شهرداری سابق زنجان انجام شده و ماشین‌آلات برف‌روبی بدون جایگزین شدن با مبالغ بسیار پایین به فروش رفته است.
وی تصریح کرد: متاسفانه در آن برهه زمانی تجهیزاتی که نیاز شهر بوده و باید برای رفع مشکلات در فصل بارش برف در دسترس باشد به فروش رفته است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی در مانور زمستانه شهر زنجان گفت: آفتاب و گرمای روز آبروی شهرداری را خرید، چون ماشین‌آلات موجود جواب‌گوی نیاز فعلی شهر نیست.
وی افزود: اگر ارتش، سپاه و و جهاد نصر به داد شهر نمی‌رسیدند، قطعاً وضعیت وخیم‌تری داشتیم و با چالش‌های بیشتری دست و پنجه نرم می‌کردیم.
وی تعلل در انتخاب شهردار و اصرار برخی از اعضای شورا را مسبب مشکلات شهر دانست و ادامه داد: با فرصت‌سوزی چهار ماهه و تعیین تکلیف نشدن وضعیت شهردار زنجان شیرینی بارش برف در  کام شهروندان زنجانی تلخ شد.
ابوبصیر با اشاره به اینکه جلسه بحران باید قبل از وقوع بحران برگزار شود نه یک روز بعد از وقوع آن خاطر نشان کرد:  شهرداری در حالی جلسات و تصمیم‌گیری‌های لازم در زمان بحران و اقدام برای برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح خیابان‌ها و معابر را شروع کرد که انبارها خالی از نمک و تجهیزات کافی بود.
وی درباره تأمین لباس مورد نیاز برای نیروهای شهرداری در زمان برف‌روبی، گفت: خدمات شهرداری و فضای سبز به پیمانکار واگذار شده و با خبر شدیم که مناطق یک و چهار هیچ کفش و لباسی مناسبی را تحویل نگرفته‌اند و طبیعی است که انتظار ارائه خدمات در وضعیت اقتصادی فعلی از این افراد غیرممکن باشد و انجام عملیات برف‌روبی و یا سایر اقدامات لازم به طور کامل انجام نشود.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول