اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

غافلگیر نشدیم از آبان ماه آماده‌ایم/ حکم شهردار به زودی تایید می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهردار رد صلاحیت نشده است و موضوعات مطرح شده درباره رد صلاحیت صحت ندارد و به زودی حکم شهردار صادر خواهد شد، چه بسا که حکم چند شهر بزرگ هم صادر نشده است.

غافلگیر نشدیم از آبان ماه آماده‌ایم/ حکم شهردار به زودی تایید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جمع خبرنگاران درباره صدور حکم شهردار گفت: شهردار رد صلاحیت نشده است و موضوعات مطرح شده درباره رد صلاحیت صحت ندارد و به زودی حکم شهردار صادر خواهد شد، چه بسا که حکم چند شهر بزرگ هم صادر نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هرچند ممکن است؛ عملکرد کافی نباشد، اما باید امکانات را هم در نظر بگیریم، گویی که برای یک خانه مهمان آمده و باید تمهیدات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اجاره ماشین آلات گفت: تجهیزات شهری باید افزایش یابد چون شهر گسترده شده است و از مهر آرا تا فاز 8 گلهشر کلی فاصله است، به همین خاطر ما به حمل و نقل عمومی هم تذکر داده‌ایم که فعالیت کنند.

مرادلو با اشاره به اینکه تلاش شورا و شهرداری اورهال کردن امکانات است، گفت: امیدواریم طی روزهای آتی به این مشکلات برنخوریم، چون همه نیروها و ماشین آلات شهرداری بسیج شده است، اما سازمان‌های خدمات‌رسان نیز باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعا هماهنگی برای روزهای بعد بیشتر خواهد شد که با ارائه خدمات مطلوب در خدمت شهروندان باشیم، تصریح کرد: ما گام به گام با کارگران تلاش کردیم، هر چند قبول داریم که در برخی از معابر فرعی مشکل داریم، چون ماشین آلات سنگین امکان ورود به این معابر را ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان انتقادهای مردم به بحث برف روبی را جایز دانست و گفت: اما باید قبول کنیم که این میزان برف تقریبا در 30 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

مرادلو با اشاره به اینکه کل ماشین آلات شهرداری اجاره و ملکی 100 دستگاه است، گفت: گریدر و بیل‌ها به ما خیلی کمک می‌کند، حتی در برخی از معابر امکان استفاده از ماشین آلات نیست.

وی با اشاره به اینکه عملیات شن و نمک پاشی به خوبی صورت گرفته است، افزود: حتی به نانوایی‌ها نیز گفتیم فعال شوند و مساجد نیز به کمک بیایند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه قطعا این موضوع موجب خواهد شد که شورای ششم در بودجه‌های آتی به فکر ماشین آلات باشند، گفت: روز به روز با برنامه پیش رفتن بیشتر می‌شود.

مرادلو درباره مخازن شن و نمک نیز گفت: 30 هزار بسته قبلا آماده شده بود و نزدیک 160 مخزن بزرگ هم آماده سازی شده که در دسترس مردم قرار گیرد.

وی خلا اصلی در این تاخیر را کمبود تجهیزات عنوان کرد و گفت: ما حتی به ماشین آلات شهرداری تیغ بستیم که به کمک بیایند، اما جا دارد که برخی امکانات را خود شهرداری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوالی درباره غافلگیری شورا و شهرداری هم افزود: هواشناسی اعلام کرده بود و ما از آبان ماه آماده باش هستیم.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول