اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح آبرسانی به 5 روستای مجتمع «زاغج» به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته دولت پنج پروژه آبرسانی مجتمع «زاغج» شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد ریال با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

طرح آبرسانی به 5 روستای مجتمع «زاغج» به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت هفته دولت پنج پروژه آبرسانی مجتمع «زاغج» شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال عصر امروز  با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم اظهار گرد: عملیات اجرایی احداث شبکه توزیع به طول ۳۳ کیلومتر، خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر و احداث پنج باب مخزن در مجموع به ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ مترمکعب از فعالیت‌های انجام شده در این پنج پروژه آبرسانی بوده است.

علیرضا جزءقاسمی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری طرح‌های آبرسانی فوق، روستاهای «استرود و سقرچین» زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفت و روستاهای «حی، کهلا و زاغج» نیز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: در این پروژه‌ها یک هزار و ۵۱۷ مشترک از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به متراژ ۱۴ کیلومتر، احداث مخزن ذخیره آب شرب ۳۰۰ متر مکعبی و تقویت ایستگاه پمپاژ روستای استرود زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب قرارگرفت.

وی به تامین آب روستای استرود از مجتمع آبرسانی زاغج اشاره کرد و افزود: آب سه روستای جدید «آغوزلو، گلتپه و سرشبار» نیز از این مجتمع تامین و اهالی این روستاها از آب سالم و پایدار در بخش بزینه‌رود برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول