اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان خبر داد و گفت: این بسته‌ها با کمک خیرین توزیع می‌شود.

توزیع 20 هزار بسته غذایی به مناسبت ماه محرم در زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور اجرای رزمایش کمک مومنانه و ایران همدل در ایام ماه محرم و صفر بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی با مشارکت مراکز نیکوکاری‌، هیئات مذهبی‌، خیران و عاشقان حضرت اباعبداله‌الحسین (ع) تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یوم‌العباس زنجان شهرت جهانی دارد، گفت: باید از این ظرفیت عظیم استانی برای رفع نیازها و مشکلات مددجویان تحت حمایت استفاده کنیم.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۱ مرکز نیکوکاری در استان تحت نظارت کمیته امداد استان فعالیت می‌کنند، افزود: به لطف الهی و با پای کار بودن خیران مراکز نیکوکاری استان در کارهای خیر پیشگام هستند و در همه مناسبت‌ها به نیازمندان رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت موجب ارتقای اثربخشی خدمات این نهاد می‌شود، افزود: بر همین اساس به منظور هدفمندسازی مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد و ارتقای اثربخشی خدمات به جامعه هدف، طرح‌های مشارکتی متناسب با نیاز خانواده‌های مورد حمایت طراحی و در طول سال اجرا می‌شود. 

صفری اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود خیران زنجانی در چهار ماهۀ نخست امسال در قالب طرح‌های مشارکتی اجرایی کمیته امداد که متناسب با نیاز خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، جهیزیه، مسکن، امور درمانی، تحصیلی، فرهنگی، آموزش و اشتغال طراحی و اجرایی می‌شود، بیش از ۲۶ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان مشارکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران زنجانی در طرح‌های مبتنی بر نیاز مددجویان تحت حمایت در چهار ماهه نخست امسال مناسب بوده است، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مشارکت خیران زنجانی در طرح‌های مبتنی بر نیاز خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول