اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع یک هزار و 100 بسته غذایی دربین خانواده زندانیان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان از توزیع یک هزار و 100 بسته غذایی در بین خانواده زندانیان به همت گروه‌های جهادی خبر داد.

توزیع یک  هزار و 100 بسته غذایی دربین خانواده زندانیان

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش‌های گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد یک هزار و 100 بسته غذایی در بین خانواده زندانیان نیازمند استان زنجان در حال توزیع است.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و با رایزنی‌های صورت گرفته با گروه‌های مردمی و جهادی استان، یک هزار و 100 بسته غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، نخود، روغن نباتی و ... تحویل اداره کل زندان‌های استان شده و توزیع شد.

 جوادی ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری‌های بسیار خوب سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی استان در مساعدت و کمک‌رسانی به خانواده زندانیان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ خانواده مورد حمایت انجمن‌های حمایت از زندانیان بوده و نیازمند مساعدت و حمایت هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها نقشی در ارتکاب جرم ندارند و بنابراین باید حمایت‌های لازم از آنها انجام شود، ادامه داد: خانواده‌های مورد حمایت این انجمن به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و حمایت مردم و مسؤولان از آنها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان تصریح کرد: جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه کمک‌های خیرین برای حمایت از این خانواده‌ها، نیازمند تغییر نگرش در جامعه است.

جوادی افزود: این اقدامات به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان و همچنین اجرای دستورات ریاست سازمان زندان‌ها صورت گرفت که جای قدردانی از مسؤولان ارشد نظام به دلیل توجه و رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول