اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری جاعل اسناد در سلطانیه

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری جاعل اسناد، مهر و امضاء در شهرستان سلطانیه خبر داد.

دستگیری جاعل اسناد در سلطانیه

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه شکایت مبنی بر اینکه اقداماتی در خصوص فروش ملک و املاک با مهر و امضای وی به افراد غیر بدون اطلاع وی صورت می گیرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با بررسی‌های صورت گرفته ماموران پلیس آگاهی به شخصی مشکوک و نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی به جرم خود اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی مهر و اسناد و اوراق ملکی جعلی کشف شد.
وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جعل و کلاهبرداری به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند و از ارائه مهر و برگه‌های سفید امضا به افراد غیر خودداری کنند.
 خانی‌پور در ادامه از کشف 46 تن گندم قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 220 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق گندم، به منظور جلوگیری از خروج گندم از کشور عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان طی چندین مرحله حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهر زرین آباد اجرا شد.
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این طرح از پنج دستگاه کامیون 46 تن گندم که به صورت غیر مجاز و بدون کسب مجوز از اداره جهاد کشاورزی و سازمان غله حمل می‌شد کشف شد.
 وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش گندم کشف 3 میلیارد و 220 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پنج دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در این شهرستان مبارزه با قاچاق کالا بخصوص کالاهای اساسی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است و با اجرای طرح‌های مختلف موفقیت‌ها و نتایج قابل توجهی را بدست آورده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول