اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۶۵ دستگاه اتوبوس شهری در زنجان نوسازی می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: ۶۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی می‌شود.

۶۵ دستگاه اتوبوس شهری در زنجان نوسازی می‌شود

فرهاد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی پیش‌تر مصوب، اما به صورت رسمی اعلام نشده بود، اظهار کرد: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از روز سه شنبه اعمال شده است.
وی با بیان اینکه کرایه تاکسی مسیر اول یک هزار و ۵۰۰ تومان، مسیر دوم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و مسیر سوم نیز ۳ هزار تومان تومان مصوب شده است، افزود: کرایه اتوبوس‌های پایانه و سبزه میدان یک هزار تومان تومان، اتوبوس‌های ارتش و آزادی ۸۵۰ تومان و اتوبوس سریع‌السیر یک هزار و ۳۵۰ تومان مصوب شده است.
وی با اشاره به اینکه کرایه پرداختی در صورت استفاده از کارت شهروندی کمتر است، گفت: پرداخت کرایه نقدی هزینه دو برابری را بر مسافر تحمیل خواهد کرد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از افزایش نرخ کرایه ون به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و تاکسی تلفنی به ۱۰ هزار تومان در روز و ۱۱ هزار تومان در شب خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات را گزارش کنند.
رفیعی با بیان اینکه در هفته آینده ۶۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و نوسازی می‌شود، گفت: طبق قراردادی که با ایران خودرو دیزل و شهاب خودرو در حال انعقاد آن هستیم طی چند روز آینده شاهد نوسازی بخش قابل توجهی از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس) در شهر زنجان خواهیم بود.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همچنین ۳۲۴ میلیون تومان کمک بلاعوض برای نوسازی هر ۶۲ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول