اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرایه تاکسی هنوز گران نشده است/ با متخلفان برخورد می‌شود

شهردار زنجان با اشاره به اینکه کرایه تاکسی هنوز گران نشده است، گفت: با متخلفان در این بخش برخورد می‌شود.

کرایه تاکسی هنوز گران نشده است/ با متخلفان برخورد می‌شود

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با موضوعات مطرح شده درباره افزایش نرخ تاکسی در زنجان اظهار کرد: مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی قبل از انتخابات ابلاغ شده و به تایید شورای شهر و شورای سازمان رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه مصوبه مذکور در همان بازه زمانی به فرمانداری برای تصویب کمیته تطبیق ارسال شد، اضافه کرد: پس از تصویب این مصوبه به سازمان صمت ارسال شده و در آنجا نرخ‌های ابلاغی تغییر کرده بود.

شهردار زنجان گفت: با توجه به اینکه نرخ مصوب شهرداری یک رقم رند بود که شهروندان و رانندگان تاکسی به مشکل برنخورند، اما نرخ مصوب در سازمان صمت یک نرخ رند نبود، از همین رو قرار شد که نرخ‌ها تغییر کرده و همان نرخ مصوب شهرداری و شورای شهر باشد.

یگانه افزود: با توجه به روال طی شده هنوز مصوبه افزایش قیمت به رانندگان ابلاغ نشده و اگر هم افزایش نرخی صورت گرفته تخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعلا زمان افزایش نرخ تاکسی مشخص نیست، گفت: هر زمان که نرخ ابلاغی تایید شود، اعلام عمومی به رانندگان تاکسی و به شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول