اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تعیین تکلیف محل دپوی پسماندهای سرب و روی زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اقدامات لازم برای تعیین تکلیف محل دپوی پسماندهای سرب و روی زنجان باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

لزوم تعیین تکلیف محل دپوی پسماندهای سرب و روی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نامه‌ای به استاندار زنجان در خصوص دپوی فیلتر کیک‌های موجود «پسماندهای سرب و روی» خواستار تسریع در امورات شد و اظهار کرد: موضوع پسماندهای سرب و روی نگرانی‌هایی در مسائل زیست محیطی فراهم کرده است  و در سفر ریاست قوه قضائیه به استان زنجان مورد تاکید قرار گرفته است که این حاکی از اهمیت موضوع و اهتمام قوه قضائیه برای جبران خسارت‌های زیست محیطی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: با وجود سپری شدن مدت زمان طولانی و استمرار آسیب‌های ناشی از عدم اجرای طرح، شرکت موصوف کماکان منتظر مهیا شدن بستر برای اجرای تعهدات است و طبق تصمیمات معموله مقرر شده بود شرکت بهین فراور به عنوان مجری طرح ، محل جدید تایید شده از سوی محیط زیست که در حوالی روستای مرصع است، طی 3 ماه انتقال پسماند به محل مورد نظر صورت گیرد که متاسفانه اقدامات لازم و موثر در این خصوص صورت نگرفته است.

 صادقی‌نیارکی با بیان اینکه در حال حاضر طرح متوقف شده و با وجود تأکیدات موکد در جلسات مختلف تا به امروز اقدام اقناعی موثری برای اهالی محل صورت نگرفته و برابر گزارش شرکت موصوف اهالی روستا از دپوی پسماند در محل ممانعت می‌کنند، ادامه داد: انتظار ما از استانداری این است که دستورات لازم به ادارات مربوطه برای پیگیری امورات و مذاکره اقناعی با اهالی روستای محل را برای اجرای طرح انجام دهد تا دستگاه‌های اجرایی در این مورد به وظایف قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول