اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جوانان وارد حیطه مدیریتی در کشور شوند

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز باید جوانان وارد حیطه مدیریتی در کشور شوند، گفت: مدیریت جهادی نیاز کشور در برهه کنونی است.

جوانان وارد حیطه مدیریتی در کشور شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار هادی مقدسی بعد از ظهر امروز در نشست استانی تبیین گفتمان گام دوم انقلاب با اشاره به اینکه بسیجیان هیچ‌گاه امام و پیشوای خود را تنها نگذاشته‌اند، اظهار کرد: بسیجیان با بهره‌گیری از اسلام ناب محمدی، پرچم حیات طیبه را برای همه مستضعفان جهان برافراشته‌اند.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لرزه درآوردن پشت نظام سلطه با سخنان رهبری بیان کرد: زنان و مردان این سرزمین حرکتی را آغاز کردند که امروز نظام سلطه نهضت خود را محدود کرده و از حرکت ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه سلطه بر ایران مساوی است با سلطه بر جهان، عنوان ‌کرد: به دلیل وابستگی رژیم پهلوی به آمریکا و انگلستان نفت ایران قبل از انقلاب صرف این کشورها می‌شد.

مقدسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه شکافتن مرزهای علم و دانش نزدیک شده است، همه نظام سلطه در مقابل این نظام ایستاده‌اند، بیان کرد: در دهه دوم انقلاب، نظام سلطه تلاش خود را برای احیای جریان روشنفکرنماها متمرکز کرده بود.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نظام سلطه تلاش دارد به انقلاب آسیب وارد کند، افزود: بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: در دهه سوم انقلاب نیز با دو گروه مواجه بودیم که یکی در لوای پرچم فتنه‌گران قصد عبور از ولایت را داشت، افزود: در این دهه گروه دیگری در قالب گروه منحرفان قصد حذف ولایت را داشتند.

مقدسی با بیان اینکه ملت فهیم و ولایت‌مدار در روز نهم دی به خیابان‌ها آمده و با ولایت فقیه تجدید پیمان کردند، افزود: این اقدام مردم سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی بود.

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز باید جوانان وارد حیطه مدیریتی در کشور شوند، گفت: مدیریت جهادی نیاز کشور در برهه کنونی است. 

وی با ابراز امیدواری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود گفت: باید با تلاش از این پیچ تاریخی نیز عبور کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول