اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های زنجان با حضور 1700 نفر

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در زنجان با حضور بیش از یک هزار و 700 نفر در محل جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های زنجان با حضور 1700 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در محل جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد

این آزمون با حضور یک هزار و 760 نفر از متقاضیان و علاقه‌مندان برای فعالیت در شغل آتش‌نشانی در مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.

35 نفر از افرادی که در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند برای خدمت‌رسانی در این عرصه برای آتش‌نشانی‌های 12 شهر استخدام می‌شوند.

رئیس مرکز آزمون آتش‌نشانی در استان زنجان در این باره گفت: این آزمون برای مشاغل عملیاتی است و در دو مرحله علمی و عملی برنامه‌ریزی شده، که آزمون علمی آن امروز برگزار شد.

کامران جعفری افزود: آزمون عملی از بین قبول‌شدگان با سه برابر ظرفیت پذیرش برگزار می‌شود که زمان آزمون عملی بعد از اعلام نتایج مرحله اول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان که پیش از این، از کمبود نیروی آتش‌نشانی زنجان خبر داده بود،گفت: با توجه به جمعیت شهری زنجان به 100 نیروی دیگر برای تکمیل چارت سازمانی خود نیاز داریم.

مجید امیرفضلی با اشاره به اینکه بر اساس مجوز استخدامی سازمان استخدامی و اداری کشور راننده خودروهای تندروی سنگین آتش‌نشانی، آتش‌نشان، کاردان و کارشناس آتش‌نشانی از موارد استخدامی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از کل نفراتی که آتش‌نشانی زنجان جذب می‌کند پنج یا 6 نفر راننده و بقیه نیز به عنوان مامور آتش‌نشانی جذب خواهند شد که البته فرآیند جذب زیر نظر استانداری زنجان است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری همه کمبودهای آتش‌نشانی زنجان را در ارتباط با جذب نیروهای این بخش برطرف کنیم.

به گزارش فارس، آزمون آتش‌نشانی زنجان، طبق مجوز استخدامی 711304 تاریخ 19 اسفند سال قبل، سازمان استخدامی و اداری کشور و مصوبه 67215 تاریخ 27 اسفند سال قبل در مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را از طریق برگزاری آزمون عملی و علمی برگزار و بر اساس آن نفراتی که در آزمون نمره قبولی را کسب کنند در مشاغلی همچون راننده خودروهای تندروی سنگین آتش‌نشانی، آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشانی و کارشناس آتش‌نشانی مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/73004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول