اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری اردوی تیم ملی کبدی در زنجان

رئیس هیأت کبدی استان زنجان از برگزاری اردوی تیم ملی کبدی از 26 خرداد‌ماه سال‌جاری در زنجان خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی کبدی در زنجان

حسن قره‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تیم ملی کبدی ایران در گروه جوانان، میهمان استان زنجان است.

رئیس هیأت کبدی استان زنجان با اشاره به اینکه این هفتمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی در استان زنجان است، عنوان کرد: اردوی تیم ملی کبدی از ۲۶ خرداد‌ماه تا چهارم تیر‌ماه در بخش پسران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در پایان این اردو نفرات اصلی تیم ملی کبدی انتخاب خواهند شد، گفت: این ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های کیش اعزام می‌شوند.

قره‌خانی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی کبدی هم‌اکنون در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شده است، افزود: ۱۷ ورزشکار و ۶ کادر در این اردو حضور دارند که از خدماتی چون سالن‌های ورزشی، پیست دو و میدانی و استخر برای آمادگی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیأت کبدی استان زنجان با بیان اینکه شرایط مناسب میزبانی از جمله علل انتخاب استان زنجان برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها بوده است، گفت: با تعامل موجود و در راستای بهبود فنی رشته کبدی در استان و همچنین معرفی و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران این میزبانی به استان زنجان سپرده شده است.

وی با اشاره به رشد و اعتلای رشته ورزشی کبدی در استان زنجان در سال‌های اخیر عنوان کرد: این رشته برنامه‌های فنی، میزبانی مسابقات، توسعه همگانی این رشته، افتتاح خانه کبدی، برگزاری منظم مجامع و ... را در کارنامه خود دارد.

قره‌خانی با اشاره به اینکه استان زنجان تاکنون تجربه میزبانی اردوی تیم ملی کبدی را در پرونده خود نداشته است که این مهم نیز محقق شد، افزود: مربیان و ورزشکاران در جریان این اردو می‌توانند تجربیات و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس هیأت کبدی استان زنجان با اشاره به اینکه در روزهای آینده نیز تیم ملی کبدی در شهرستان خرم‌دره حضور خواهد یافت، افزود: رشته کبدی در شهرستان خرم‌دره جایگاه ویژه‌ای داشته و این اقدام می‌تواند به اعتلای این رشته منجر شود.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول