اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

دبیر هیأت کبدی استان زنجان خبر داد

استعدادیابی رشته کبدی در بستر مدارس زنجان/ تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

دبیر هیأت کبدی استان زنجان گفت: با تعامل اتفاق افتاده بین هیأت کبدی و آموزش و پرورش استان استعدادیابی رشته کبدی در بستر مدارس زنجان اتفاق می‌افتد.

استعدادیابی رشته کبدی در بستر مدارس زنجان/ تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

غلامرضا بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هیأت کبدی استان زنجان برای افزایش تعامل با آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش کرده است.

دبیر هیأت کبدی استان زنجان با اشاره به اینکه دید مثبتی نسبت به ورزش کبدی در آموزش و پرورش استان وجود دارد، افزود: پس از سال‌ها، مقوله استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان زنجان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه ورزشی رشته کبدی در رده سنی نوجوانان آقایان با حضور بیش از 6 تیم برگزار شده است، گفت: مسابقات این رده در بخش خواهران نیز با حضور 6 تیم به زودی برگزار خواهد شد.

بهرامی ادامه داد: تیم‌های منتخب استان زنجان در بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

دبیر هیأت کبدی استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی دانش‌آموزی شهرستانی در زنجان عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیرکل فعلی ورزش و جوانان به رشته ورزشی کبدی بیان کرد: کسب مدال طلای بازی‌های جاکارتا در رشته کبدی خود در جلب توجه‌ها به این رشته ورزشی بسیار موثر بوده است.

 

*اختصاص سالن برای کبدی زنجان

بهرامی با اشاره به اینکه در سال‌جاری سالن اختصاصی با عنوان خانه کبدی استان زنجان برای فعالیت در این رشته ورزشی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: فعالیت‌های آموزشی و تمرینی در این سالن به صورت مستمر انجام می‌شود.

دبیر هیأت کبدی استان زنجان ادامه داد: دانش‌آموزان پنج مدرسه به صورت مستمر در خانه کبدی حضور یافته و تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های ویژه مربی‌گری و داوری در خانه کبدی استان زنجان طی سال‌جاری اظهار کرد: در روزهای آینده نیز دوره آموزش داوری درجه 3 برای بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول