اسرائیل برای ۹ منطقه در جنوب لبنان دستور تخلیه صادر کرد

با وجود آتش‌بس جدید در لبنان که از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دست کم ۹ شهر و روستا در جنوب لبنان هشدار تخلیه فوری صادر کرد و از ساکنان آن خواست به شمال رودخانه الزهرانی بروند!
گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ ارتش اسرائیل برای ساکنان سه شهر و روستای جنوب لبنان شامل عرنایه، عنقون و کفرکلا دستور تخلیه فوری صادر کرد.به گزارش الجزیره، آویخای ادرعی، سخنگوی عربی‌زبان ارتش اسرائیل، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از ساکنان چندین منطقه در جنوب لبنان خواست فوراً محل سکونت خود را ترک کرده و دست‌کم یک کیلومتر از این مناطق فاصله بگیرند.دقیاقی بعد ارتش اسرائیل در پیامی برای 6 شهر و روستای دیگر شامل الصرفند، تفاحتا، البابليه، قعقعية الصنوبر، المروانيه و السكسكيه نیز هشدار تخلیه صادر کرد. در بیانیه ارتش این رژیم آمده، در پی نقض توافق آتش‌بس توسط حزب‌الله و هدف قرار دادن جبهه داخلی اسرائیل، ارتش مجبور است با قدرت علیه آن عمل کند، به ویژه در مناطق شما! برای حفظ امنیت، باید فوراً منازل خود را تخلیه کرده و به شمال رودخانه الزهرانی نقل مکان کنید.صدور این هشدارها در حالی صورت می‌گیرد که اسرائیل با وجود اعلام آتش‌بس جدید با میانجی‌گری آمریکا در روز پنج‌شنبه، همچنان به حملات هوایی و توپخانه‌ای خود علیه مناطق مختلف لبنان ادامه می‌دهد.
در روزهای اخیر، حملات اسرائیل به جنوب لبنان تلفات و خسارات قابل توجهی برجای گذاشته و نگرانی‌ها درباره فروپاشی آتش‌بس و بازگشت درگیری‌های گسترده میان اسرائیل و حزب‌الله را افزایش داده است.#اسرائیل#حزب‌الله #لبنان#ترامپ
11:22 - 15 خرداد 1405
بین‌الملل
غرب آسیا




32 پاسخ

تصویر نمایه‌ی کاربر
@HAMED202615 خرداد 1405
در پاسخ به
آتش بسه نگران نباشید !!!

@al_aghsa15 خرداد 1405
اگر روح اتش بس جریحه دار نمیشود وقت شخم زدن رژیم پلید رسیده ، تخلیه از ویرانی به مراتب بدتر است،نباید هم پیمانان پای کار تنها گذاشت در سنگر مقاومت خط حمله یک حزب الله برای ما باقی مانده

تصویر نمایه‌ی ‌علی پارساپور‌
@aliparsapour15 خرداد 1405
در پاسخ به
باید هرچه سریع‌تر به کمک لبنان بشتابیم

@user17780438804115 خرداد 1405
در پاسخ به
یعنی چی که اشغال چندتا روستای خالی از سکنه توسط اسرائیل مهم نیست؟بالاخره خاکه لبنانه دیگه ، پس زمان جنگ عراق چرا این همه شهید دادیم که یک وجب خاک ندیم؟

@user17778449071415 خرداد 1405
در پاسخ به
قابل توجه تیم مذاکره کننده .قرارگاه خاتم.سپاه پاسداران.

تصویر نمایه‌ی ‌محمدعارف صالحی‌
@marefsalehi15 خرداد 1405
در پاسخ به
دیر یا زود ریشه این ظالم ها کنده خواهد شد به دستان شیعیان علی بن ابیطالب

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا گودرزی‌
@user17764075536115 خرداد 1405
در پاسخ به
بخدا حزب الله که نابود بشه بعدش سریع نوبت ایرانهنمیخوایم کاری بکنیم؟

@user17724891271615 خرداد 1405
در پاسخ به
به نظرم اول حزب‌الله باید تکلیف دولت لبنان رو مشخص کنه اينجوری نمیشه که روبرو با دشمن بجنگی از پشت خودی خنجر بزنه بهت

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar15 خرداد 1405
در پاسخ به
تن اسراییل میخاره ها

@user170910159311189101915 خرداد 1405
در پاسخ به
چرا ایران پای حزب الله نمی ایسته اونا که برای ما وارد جنگ شدن ما نباید بی تفاوت باشیم واقعا که ...

@user170909999370884932915 خرداد 1405
در پاسخ به
ما مردم از شما نیروهای نظامی میخوایم هر چه سریعتر مداخله نظامی شروع کنید آتش بست وجود ندارد خودتون رو گول نزنید

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user17079254697415 خرداد 1405
در پاسخ به
جبهه مقاومت هم دستور تخلیه به شهرهای صهیونیستی بدهد🙏

@user17084163755215 خرداد 1405
در پاسخ به
معلومه آقای عراقچی قالیباف پزشکیان و شعام جه می کنند آقای محسن رضایی دیگه رجز خوانی را بس کنید انشاالله خداوند جریان دیپلماسی ایران را به خودشان واگذارد

@Imiladofficial15 خرداد 1405
در پاسخ به
واقعا مسخرستواقعا دنیای جنگلی داریم ماامریکا و اسرائیل هروقت دلشون میخواد آتش بسو نقض میکننواقعا شر مطلقنحالا اگر طرف مقابلشون جواب بده هم محکومش میکننخیلی عجیبه برام اینا دیگه چه حیوونایی هستن

@user17797627289815 خرداد 1405
در پاسخ به
یعنی اگه بزنه مجبوریم بخاطر ادعای محسن رضایی پاسخ بدیم!

تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
@Rahbareshahid15 خرداد 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
رحیم حسنیان

@Rahbareshahid  •  14 خرداد 1405

ما را با شغالان و کفتاران نسبتی نیست که ماشیعیان شیر خدائیم یاعلی مدد

۲ MB

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour15 خرداد 1405
در پاسخ به
وقتش نرسیده برای کل سرزمینهای اشغال دستور تخلیه گسترده صادر کنیم؟۳ روز وقت بدید ۱۰ میلیون صهیونیست برن ماداگاسکار پیش گورخرا و زرافه هاراستی صیونها که انسانهای غیریهودی رو هم حیوان میبینن طبق اعتقادشون،چرا نمیرن بچه زرافه بکشن توی ماداگاسکار؟دورشم آبه، فکر کنن نیل و فراته...والا

@user170910007753492752915 خرداد 1405
در پاسخ به
بزرگواران الان وقت موشک باران اسقاطیل کودک کش صهیونیست نیست ؟! جگر ما برای غزه و لبنان آتش گرفته 😭مسلمانان ، صدای فریاد مظلومین را بشنوید

@user17780438804115 خرداد 1405
مسئولین ایرانی حواستون باشه در پیشگاه پروردگار بابت قطره قطره خونی که ریخته میشه مسئولید،حالا هی وفاق بازی و اصلاحات بازی بکنید