
نیلای پاسخ داد
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3135 روز پیشپلاکارد دیجیتال برای گوشی و تبلت
پلاکارد دیجیتال با گوشی #ایده_جالب و جدید برای #تجمعات شبانه برای کسانی که نمیتونند پلاکارد بنویسند یا دست بگیرند...ذخیره و از گالری پخش نمائیدگوشی رو افقی بگیریدبه اشتراک بگذارید#رزم_پلاکارد#نبرد_پلاکارد#پلاکارد#یالثارات_الخامنه_ای…نمایش بیشتر۹۷۰ KB
نیلای پاسخ داد
@Mirza1215 روز پیشمارپیچ تناقضات صادق زیباکلام؛ از اعتراف به قدرت نظام تا سراب سازش
واکاوی چرخش مواضع اخیر صادق زیباکلام در مصاحبه با شبکه چهار انگلیس، اعتراف او به بنبست براندازی و اقتدار جمهوری اسلامی در کنار تحلیل تناقضات فکری او درباره اپوزیسیون و ترامپ.
@user1776504049595 روز پیشدر پاسخ بهیعنی خائن و وطن فروشی مثل زیباکلام تو دنیا نیست که اینطور آزادنه علیه کشورش لجن پراکنی کنهنهادهای امنیتی و قضایی چیکاره ان خدا میدونه🤔
نیلای پاسخ داد
@user1776504049596 روز پیشدر پاسخ به وولله درمانده شدیماز این جماعت احمق غرب پرستانگار هیپنوتیزم هستند و هیچی،نه میبینن نه میفهمن
نیلای پاسخ داد
@Hosein6 روز پیششنیدهشدن صدای انفجار در استان تهران
منابع محلی از شنیده شدن انفجار در غرب استان تهران خبر میدهند؛ همزمان در استان اصفهان و یک نقطه در خارج از شهر تبریز نیز صدای انفجار شنیده شده است.
@user1776504049596 روز پیشدر پاسخ بهمردم پشتیبان نیروهای مسلح هستندبا خاطر آسوده به جنگ با دشمنان ایران بریدکسانی که سالهااااست در حال گرفتن جشن ایرانی کشی(پوریم) هستند نباید اثری ازشون بمونه، نذارید بخوان پوریم ۲ و ... بگیرناینبار نوبت ماستوقت بستن باب المندب رسیده!!!!
نیلای پاسخ داد
@Shaghayegh1ashk2 خرداد 1405در پاسخ بهوقتی این صحبتهای مجریان، تیترهای خبرگزاری معتبر جهانی، جلد روزنامههای جهانی، تحلیل مفسران جنگ را میبینید یا میخوانید چه احساسی دارید؟ایران با همه ویرانیها، با ۱۶۸ کودک لهشده، با بیمارستانهای بمباران شده؛ تبدیل شده است به کشوری محترم، مقتدر و سربلند.
@Sadeghi31 اردیبهشت 1405آب رفتن مهمترین ابزار نفتی ترامپ در جنگ با ایران
ترامپ پس از یک هفته باز هم گفت در مورد ایران عجله ندارم اما آمار ذخایر نفت آمریکا از واقعیت دیگری خبر میدهد.
@user1776504049591 خرداد 1405در پاسخ بهکاش راهی بود که زودتر کاسه کوزه ی این خائنین به مردم و وطن جمع میشد!😏اگر انقدر نهادهای نظارتی ناتوان شدن، خدا مردم رو مبعوث کرده....دیگه وقتشه از مطالبه گرایی به عملگرایی رو بیاریمهیچ مفسد اقتصادی و سیاسی تو ایران جایی نداره#خیانت_حذف_ارز_ترجیحی
این خبر حذف شده است.
@user1776504049592 خرداد 1405در پاسخ به وتازهههههه قراره اینترنت دنیا رو هم گند بزنیم😁هر کی میخواد بسوزه خوووووب بسوزهضمنا پشت پروفایل لبیک یا حسین شخصیتت مخفی نمیشه
نیلای پاسخ داد
@m_elikaei2 خرداد 1405دو کابلی که سیانان را از نفتکشها به اعماق هرمز کشاند
سیانان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@user1776504049592 خرداد 1405در پاسخ بهوقتشه ایران در این حوزه هم دنیا رو تحریم کنه 🙂😌کم ما رو برای سرعت اینترنت مسخره نمیکردنسرعت نت نشانه ی پیشرفتشون بودچیزی رو تو سر ما میزدن که وجودش رو مدیون ما بودن😏
@m_elikaei2 خرداد 1405دو کابلی که سیانان را از نفتکشها به اعماق هرمز کشاند
سیانان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@user1708035729632 خرداد 1405این همه ابزار و اهرم فشار داشتیم چرا استفاده نکردیم در مقابل تحریم ها؟؟؟تنگه هرمزکابل های حیاتیموشک و پهپاد و دیگر تجهیزات نظامی
@user1776504049592 خرداد 1405در پاسخ بهب خاطر وجود کلی وطن فروش و غرب پرستاین همه انسانهای باارزش باید شهید میشدنتا با خونشون اول عقل مارو آزاد کنن بعد منابع مارو
@m_elikaei2 خرداد 1405دو کابلی که سیانان را از نفتکشها به اعماق هرمز کشاند
سیانان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@Ando402 خرداد 1405در پاسخ بهاگر نورداستریوم ها ، با اون حجم و عمق اقیانوسی توسط اکراین و با تایید امریکا وانگلیس به اون روز افتاد، در تنگه هرمز و با عمق حدود ۵۰ متر که اگر یک نفر پاچه شلوار رو بالابزنه یا با لباسم شیرجه بزنه میتونه بره این سیم ها رو بچینه و به ضایعاتی بفروشه🙄قیمت فیبر نوری ضایعاتی چنده؟!
نیلای پاسخ داد
@user170910052741738698231 اردیبهشت 1405در پاسخ بهونزوئلا به جای تسلیم شدن، باید بمب اتم بسازه.ما هم باید بمب اتم خودمون رو بسازیم.
نیلای پاسخ داد
@user17765040495928 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیعنی یک جا ما مردم با صبرمون نتیجه بگیریم همینجاست، امید به خدا پوزه دشمن داخلی و خارجی رو به خاک میمالیم
نیلای پاسخ داد
@user17757428321617 اردیبهشت 1405اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم قطع شودمطالبهاینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم قطع شود
بسم الله الرحمن الرحیم از شورای عالی امنیت ملی تقاضا داریم اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم که همواره حامی تصمیم شعام مبنی بر قطعی اینترنت هستند را قطع کنند تا اینان نیز به صف مردم بپیوندند و همرنگ مردم شوند و از تصمیم شعام متاثر شوند
خبرگزاری فارس، شورای عالی امنیت ملی
@user17765040495923 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا چرا فک میکنید خبرگزاری نباید ب اینترنت بین المللی دسترسی داشته باشه؟بعد ک دسترسی اینارو قطع کردن باز نمیایید بگید ال و بلاینترنت بین الملل بایدحساب شده،مستند ب کسب وکار و نیازهای کاربر باید داده بشهو تحت نظارت باشه تا رخنه امنیتی نباشه کاش یکی برای اوضاع نابسامان مدیریت اینترنت پویش میزد
این خبر حذف شده است.
@user17765040495922 اردیبهشت 1405در پاسخ بهلابد برقشون از غیب میاد یا منابع تجدید پذیر نامحدود برای تولید برق دارن🤭خیر آقا خیربرقشون هم نفتیه💪
نیلای پاسخ داد
@user170910007310052305526 فروردین 1405تصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلسمطالبهتصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلس
مجلس در راس امور است و مجرای جاری شدن جمهوریت در حکمرانی کشور. در شرایط خطیری که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، ما مردم انتظار داریم که با گذشت بیش از ۴۳ روز از جنگ تحمیلی که ملت ایران زیر باران و برف و موشک مطالبات خود را در میدان فریاد می زنند، این مطالبات از طریق مجلس به صورت قانونی دربیاید. مطالبه ما تصویب هر چه سریعتر طرح «اعمال حقوق حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز» و تعیین تکلیف طرح «خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای» است. مطرح شدن این دو طرح و تجمیع امضای نمایندگان گرچه کاری ضروری بوده که تا به حال انجام شده اما به هیچ عنوان کافی نیست و ما مردم منتظر تصویب فوری این دو طرح می باشیم. بدیهی است که تصویب این طرح ها میتواند ضامن دست برتر ایران را در مذاکرات باشد و آمریکا را از زیاده خواهی در مورد حق مسلم هسته ای ایران و مدیریت تنگه هرمز ناامیدتر از پیش نماید. ما مردم نگران امنیت نمایندگان خود در مجلس هستیم اما همچنان که مجلس خبرگان در خطرناک ترین شرایط وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داد، تأخیر در اجرای وظایف مجلس شورای اسلامی آن هم در زمانیکه نظام اسلامی در سخت ترین شرایط قرار دارد، به هیچ عنوان از طرف ملت ایران پذیرفته شده نیست. امید است که تشکیل جلسات مجلس با تمهیدات امنیتی لازم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
@user17765040495920 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنمایندگان زحمت بکشن در مجلس رو باز کنن اول، بعد ما مطالبه کنیم ازشون 😏
نیلای پاسخ داد
@amiripour20 اردیبهشت 1405اعتبار کالابرگ کدملیهای ۳ تا ۶ شارژ شد
سخنگوی معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که خانوارهای با ارقام پایانی کد ملیهای ۳ تا ۶ از امروز ۲۰ اردیبهشت میتوانند از اعتبار کالابرگ خود استفاده کنند.
@user17765040495920 اردیبهشت 1405در پاسخ بههر بار حکومت اصلاحات رو داشتیم، کارمون ب کپن و کالابرگ و... رسید🫤بعد با اون ی تومن چی میشه خرید ک انقد براش تبلیغ میکنید؟؟؟چجوری از ق قضائیه بخواهیم کاسه و کوسه ی اینا رو جمع کنهمردم پشت نظامن، چرا تعلل میکنید؟؟؟🤔
نیلای پاسخ داد
@MotamedMonfared19 اردیبهشت 1405علت جهش میلیونی قیمت کارخانهای خودروها اعلام شد
معاون سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت گفت که آخرین مجوز افزایش قیمت اسفند سال گذشته به خودروسازان داده شده است.
@user17765040495919 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعملکرد سازمان حمایت از مصرف کننده طوریه که انگلر سازمان حمایت از تولید کننده هستکی قراره یک نفر صداش در بیاد و اینارو پای میز محاکمه ببره؟؟؟ تا کی باید حاشیه ی امن داشته باشن؟؟؟
نیلای پاسخ داد
@Free_thought19 اردیبهشت 1405مرگ بر اندیشه غربگرابا اغوای مردم به بهتر شدن وضع اقتصادی، رای مردم رو گرفتند و سالیان سال کشور رو معطل آطل و باطل کردند و فرزندانشون رو در غرب وپرورش دادند و با رانت و اختلاس خون مردم رو تو شیشه کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی رو با چالشهای متعدد و چند قطبی مواجه کردند و به دشمن جسارت حمله دادند
@user17765040495919 اردیبهشت 1405در پاسخ بهانقلابی دیگر در انقلابمان لازمهتا بساط این اوباشه حق به جانب جمع بشه
نیلای پاسخ داد
@Admin_fori_sarasari9 اردیبهشت 1405پویش مهار گرانی با اصلاح سیاست ارزی و ممنوعیت فروش دلاری کالاهامطالبهپویش مهار گرانی با اصلاح سیاست ارزی و ممنوعیت فروش دلاری کالاها
آغاز پویش مردمی «نجات معیشت با تغییر سیاستهای کلان ارزی مطابق منویات رهبر شهید انقلاب. ما امضاکنندگان این بیانیه، با درک عمیق از شرایط اقتصادی کشور و فشار روزافزون بر معیشت مردم، بر این باوریم که یکی از ریشههای اصلی مشکلات فعلی، اجرای نسخههای اقتصادی غربیست که بهجای تقویت پول ملی و تولید و رفاه عمومی و معیشت مردم، منافع دلالان، دلاریفروشان و صاحبان سرمایههای ارزی را تامین کرده و سفرههای مردم را کوچکتر نموده است. در سالهای اخیر، سیاست هایی نظیر: ۱_ "شناورسازی مدیریتشده نرخ ارز" (کالاسازی ارز و قیمتگذاری آن براساس عرضه و تقاضا) ۲_ عدم توجه به پیمان سپاری ارزی" (بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور) ۳_ "جهانی سازی قیمت ها و دلاری سازی اقتصاد برای فروش محصولات به داخل کشور" عملاً موجب افزایش تورم و تضعیف قدرت خرید مردم شده است. در چنین شرایطی، تاکیدات مکرر رهبر شهید انقلاب اسلامی بر ضرورت "تقویت پول ملی" و "اصلاح ساختار نظام ارزی کشور" باید بهعنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد، نه آنکه در سایه سیاستهای ناکارآمد فعلی به حاشیه رانده شود. بر همین اساس، ما امضاکنندگان این پویش، مطالبات مشخص و روشنی داریم: ۱_ تغییر فوری سیاست ارزی کشور از "شناور مدیریتشده" به "تثبیت نرخ ارز" با هدف ایجاد ثبات اقتصادی و حفظ قدرت خرید مردم. ۲_ جلوگیری از فروش محصولاتی که از منابع عمومی در داخل تولید شده ولی با قیمت جهانی و دلار به مردم ایران فروخته می شود. ۳_ برگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخهی اقتصادی کشور از طریق سلب مالکیت ارز از صادرکنندگان انفال عمومی و واگذاری صد در صدی این ارزها به دولت. ما معتقدیم ادامه مسیر فعلی، به معنای تعمیق شکاف طبقاتی و تضعیف بنیانهای اقتصادی کشور خواهد بود. از اینرو، از همه مردم آگاه، دغدغهمند و دلسوز ایران عزیز دعوت میکنیم با امضای این پویش، صدای مطالبهگری برای اصلاح سیاستهای ارزی و اقتصادی کشور را تقویت کنند. به این پویش بپیوندید و صدای خود را ثبت کنید.
رییس جمهور، رئیس محترم قوه قضائیه، رییس مجلس
@user17765040495912 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام مسئولین یاری کننمثل مردم بیان پای کارایران رو هر روز قویتر از دیروز بسازیمش