تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌نیلای‌
ن

نیلای

@user177650404959
تاریخ پیوستن: فروردین 1405

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز جنگ نرم‌

پلاکارد دیجیتال برای گوشی و تبلت

پلاکارد دیجیتال با گوشی #ایده_جالب و جدید برای #تجمعات شبانه برای کسانی که نمیتونند پلاکارد بنویسند یا دست بگیرند...ذخیره و از گالری پخش نمائیدگوشی رو افقی بگیریدبه اشتراک بگذارید#رزم_پلاکارد#نبرد_پلاکارد#پلاکارد#یالثارات_الخامنه_اینمایش بیشتر
۹۷۰ KB
@user1776504049595 روز پیش
جالب بودممنون

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مرتضی شفقی‌
@Mirza1215 روز پیش

مارپیچ تناقضات صادق زیباکلام؛ از اعتراف به قدرت نظام تا سراب سازش

واکاوی چرخش مواضع اخیر صادق زیباکلام در مصاحبه با شبکه چهار انگلیس، اعتراف او به بن‌بست براندازی و اقتدار جمهوری اسلامی در کنار تحلیل تناقضات فکری او درباره اپوزیسیون و ترامپ.
@user1776504049595 روز پیش
در پاسخ به
یعنی خائن و وطن فروشی مثل زیباکلام تو دنیا نیست که اینطور آزادنه علیه کشورش لجن پراکنی کنهنهادهای امنیتی و قضایی چیکاره ان خدا میدونه🤔

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌رضا طالعی فر‌
@Rezatalei7 روز پیش
در پاسخ به
سوغات مذاکرات پنهانی در #قطر هم رسید!خداقوت آقایان مذاکره دوست#رویترز: دارایی های مسدود شده #ایران به نفع اعراب مصادره می شود.لعنت بر #مذاکره با شیاطین عالمآکادمی تحلیل دکتر طالعی فر را لطفا در ایتا دنبال فرمایید.
@user1776504049596 روز پیش
در پاسخ به و
ولله درمانده شدیماز این جماعت احمق غرب پرستانگار هیپنوتیزم هستند و هیچی،نه می‌بینن نه میفهمن

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌عبدالحسین شکری نیا‌
@Hosein6 روز پیش

شنیده‌شدن صدای انفجار در استان تهران

منابع محلی از شنیده شدن انفجار در غرب استان‌ تهران خبر می‌دهند؛ همزمان در استان اصفهان و یک نقطه در خارج از شهر تبریز نیز صدای انفجار شنیده شده است.
@user1776504049596 روز پیش
در پاسخ به
مردم پشتیبان نیروهای مسلح هستندبا خاطر آسوده به جنگ با دشمنان ایران بریدکسانی که سال‌هااااست در حال گرفتن جشن ایرانی کشی(پوریم) هستند نباید اثری ازشون بمونه، نذارید بخوان پوریم ۲ و ... بگیرناینبار نوبت ماستوقت بستن باب المندب رسیده!!!!

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk2 خرداد 1405
در پاسخ به
وقتی این صحبت‌های مجریان، تیترهای خبرگزاری معتبر جهانی، جلد روزنامه‌های جهانی، تحلیل مفسران جنگ را می‌بینید یا می‌خوانید چه احساسی دارید؟ایران با همه ویرانی‌ها، با ۱۶۸ کودک له‌شده، با بیمارستان‌های بمباران شده؛ تبدیل شده است به کشوری محترم، مقتدر و سربلند.
@user1776504049592 خرداد 1405
در پاسخ به و
ابر قدرت

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه صادقی‌
@Sadeghi31 اردیبهشت 1405

آب رفتن مهم‌ترین ابزار نفتی ترامپ در جنگ با ایران

ترامپ پس از یک هفته باز هم گفت در مورد ایران عجله ندارم اما آمار ذخایر نفت آمریکا از واقعیت دیگری خبر می‌دهد.
@user1776504049591 خرداد 1405
در پاسخ به
کاش راهی بود که زودتر کاسه کوزه ی این خائنین به مردم و وطن جمع میشد!😏اگر انقدر نهادهای نظارتی ناتوان شدن، خدا مردم رو مبعوث کرده....دیگه وقتشه از مطالبه گرایی به عملگرایی رو بیاریمهیچ مفسد اقتصادی و سیاسی تو ایران جایی نداره#خیانت_حذف_ارز_ترجیحی

این خبر حذف شده است.

@user1776504049592 خرداد 1405
در پاسخ به و
تازهههههه قراره اینترنت دنیا رو هم گند بزنیم😁هر کی میخواد بسوزه خوووووب بسوزهضمنا پشت پروفایل لبیک یا حسین شخصیتت مخفی نمیشه

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مژگان الیکائی‌
@m_elikaei2 خرداد 1405

دو کابلی که سی‌ان‌ان را از نفتکش‌ها به اعماق هرمز کشاند

سی‌ان‌ان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@user1776504049592 خرداد 1405
در پاسخ به
وقتشه ایران در این حوزه هم دنیا رو تحریم کنه 🙂😌کم ما رو برای سرعت اینترنت مسخره نمیکردنسرعت نت نشانه ی پیشرفتشون بودچیزی رو تو سر ما میزدن که وجودش رو مدیون ما بودن😏

تصویر نمایه‌ی ‌مژگان الیکائی‌
@m_elikaei2 خرداد 1405

دو کابلی که سی‌ان‌ان را از نفتکش‌ها به اعماق هرمز کشاند

سی‌ان‌ان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
تصویر نمایه‌ی ‌عباس باقری‌
@user1708035729632 خرداد 1405
این همه ابزار و اهرم فشار داشتیم چرا استفاده نکردیم در مقابل تحریم ها؟؟؟تنگه هرمزکابل های حیاتیموشک و پهپاد و دیگر تجهیزات نظامی
@user1776504049592 خرداد 1405
در پاسخ به
ب خاطر وجود کلی وطن فروش و غرب پرستاین همه انسانهای باارزش باید شهید میشدنتا با خونشون اول عقل مارو آزاد کنن بعد منابع مارو

تصویر نمایه‌ی ‌مژگان الیکائی‌
@m_elikaei2 خرداد 1405

دو کابلی که سی‌ان‌ان را از نفتکش‌ها به اعماق هرمز کشاند

سی‌ان‌ان در گزارشی به دو کابل زیردریایی در تنگه هرمز اشاره کرده است که نقش مهمی در انتقال داده بین آسیا و اروپا دارند.
@Ando402 خرداد 1405
در پاسخ به
اگر نورداستریوم ها ، با اون حجم و عمق اقیانوسی توسط اکراین و با تایید امریکا وانگلیس به اون روز افتاد، در تنگه هرمز و با عمق حدود ۵۰ متر که اگر یک نفر پاچه شلوار رو بالابزنه یا با لباسم شیرجه بزنه میتونه بره این سیم ها رو بچینه و به ضایعاتی بفروشه🙄قیمت فیبر نوری ضایعاتی چنده؟!
@user1776504049592 خرداد 1405
در پاسخ به و
🤌😄

نیلای پاسخ داد

@user170910052741738698231 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ونزوئلا به جای تسلیم شدن، باید بمب اتم بسازه.ما هم باید بمب اتم خودمون رو بسازیم.
@user1776504049591 خرداد 1405
مگه آمریکا میذاره ونزوئلا قوی بشهکار ونزوئلا تمامه

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌اقتصادی‌
@Economy28 اردیبهشت 1405

بازار نفت دوازدهمین بار بعد از جنگ باز شد +قیمت جدید

قیمت نفت در دقایق اولیه بازگشایی بازار ۲ درصد افزایش یافت.
@user17765040495928 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یعنی یک جا ما مردم با صبرمون نتیجه بگیریم همینجاست، امید به خدا پوزه دشمن داخلی و خارجی رو به خاک می‌مالیم

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌محمد رادمهر‌
@user17757428321617 اردیبهشت 1405
اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم قطع شود
مطالبه

اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم قطع شود

بسم الله الرحمن الرحیم از شورای عالی امنیت ملی تقاضا داریم اینترنت بین الملل خبرگزاری فارس و تسنیم که همواره حامی تصمیم شعام مبنی بر قطعی اینترنت هستند را قطع کنند تا اینان نیز به صف مردم بپیوندند و همرنگ مردم شوند و از تصمیم شعام متاثر شوند

خبرگزاری فارس، شورای عالی امنیت ملی

@user17765040495923 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
واقعا چرا فک میکنید خبرگزاری نباید ب اینترنت بین المللی دسترسی داشته باشه؟بعد ک دسترسی اینارو قطع کردن باز نمیایید بگید ال و بلاینترنت بین الملل بایدحساب شده،مستند ب کسب وکار و نیازهای کاربر باید داده بشهو تحت نظارت باشه تا رخنه امنیتی نباشه کاش یکی برای اوضاع نابسامان مدیریت اینترنت پویش میزد

این خبر حذف شده است.

@user17765040495922 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لابد برقشون از غیب میاد یا منابع تجدید پذیر نامحدود برای تولید برق دارن🤭خیر آقا خیربرقشون هم نفتیه💪

نیلای پاسخ داد

@user170910007310052305526 فروردین 1405
تصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلس
مطالبه

تصویب فوری طرح سه فوریتی حقوق حاکمیتی ایران در تنگه هرمز در مجلس

مجلس در راس امور است و مجرای جاری شدن جمهوریت در حکمرانی کشور. در شرایط خطیری که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، ما مردم انتظار داریم که با گذشت بیش از ۴۳ روز از جنگ تحمیلی که ملت ایران زیر باران و برف و موشک مطالبات خود را در میدان فریاد می زنند، این مطالبات از طریق مجلس به صورت قانونی دربیاید. مطالبه ما تصویب هر چه سریعتر طرح «اعمال حقوق حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز» و تعیین تکلیف طرح «خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای» است. مطرح شدن این دو طرح و تجمیع امضای نمایندگان گرچه کاری ضروری بوده که تا به حال انجام شده اما به هیچ عنوان کافی نیست و ما مردم منتظر تصویب فوری این دو طرح می باشیم. بدیهی است که تصویب این طرح ها میتواند ضامن دست برتر ایران را در مذاکرات باشد و آمریکا را از زیاده خواهی در مورد حق مسلم هسته ای ایران و مدیریت تنگه هرمز ناامیدتر از پیش نماید. ما مردم نگران امنیت نمایندگان خود در مجلس هستیم اما همچنان که مجلس خبرگان در خطرناک ترین شرایط وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داد، تأخیر در اجرای وظایف مجلس شورای اسلامی آن هم در زمانیکه نظام اسلامی در سخت ترین شرایط قرار دارد، به هیچ عنوان از طرف ملت ایران پذیرفته شده نیست. امید است که تشکیل جلسات مجلس با تمهیدات امنیتی لازم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی

@user17765040495920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
نمایندگان زحمت بکشن در مجلس رو باز کنن اول، بعد ما مطالبه کنیم ازشون 😏

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی امیری پور‌
@amiripour20 اردیبهشت 1405

اعتبار کالابرگ کدملی‌های ۳ تا ۶ شارژ شد

سخنگوی معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که خانوارهای با ارقام پایانی کد ملی‌های ۳ تا ۶ از امروز ۲۰ اردیبهشت می‌توانند از اعتبار کالابرگ خود استفاده کنند.
@user17765040495920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
هر بار حکومت اصلاحات رو داشتیم، کارمون ب کپن و کالابرگ و... رسید🫤بعد با اون ی تومن چی میشه خرید ک انقد براش تبلیغ می‌کنید؟؟؟چجوری از ق قضائیه بخواهیم کاسه و کوسه ی اینا رو جمع کنهمردم پشت نظامن، چرا تعلل میکنید؟؟؟🤔

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌لیلا (سُندس) معتمد منفرد‌
@MotamedMonfared19 اردیبهشت 1405

علت جهش میلیونی قیمت کارخانه‌ای خودروها اعلام شد

معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت گفت که آخرین مجوز افزایش قیمت اسفند سال گذشته به خودروسازان داده شده است.
@user17765040495919 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عملکرد سازمان حمایت از مصرف کننده طوریه که انگلر سازمان حمایت از تولید کننده هستکی قراره یک نفر صداش در بیاد و اینارو پای میز محاکمه ببره؟؟؟ تا کی باید حاشیه ی امن داشته باشن؟؟؟

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Free_thought19 اردیبهشت 1405
مرگ بر اندیشه غربگرابا اغوای مردم به بهتر شدن وضع اقتصادی، رای مردم رو گرفتند و سالیان سال کشور رو معطل آطل و باطل کردند و فرزندانشون رو در غرب وپرورش دادند و با رانت و اختلاس خون مردم رو تو شیشه کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی رو با چالشهای متعدد و چند قطبی مواجه کردند و به دشمن جسارت حمله دادند
@user17765040495919 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
انقلابی دیگر در انقلابمان لازمهتا بساط این اوباشه حق به جانب جمع بشه

نیلای پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌کانال خبر فوری سراسری در ایتا‌
@Admin_fori_sarasari9 اردیبهشت 1405
پویش مهار گرانی با اصلاح سیاست ارزی و ممنوعیت فروش دلاری کالاها
مطالبه

پویش مهار گرانی با اصلاح سیاست ارزی و ممنوعیت فروش دلاری کالاها

آغاز پویش مردمی «نجات معیشت با تغییر سیاستهای کلان ارزی مطابق منویات رهبر شهید انقلاب. ما امضاکنندگان این بیانیه، با درک عمیق از شرایط اقتصادی کشور و فشار روزافزون بر معیشت مردم، بر این باوریم که یکی از ریشه‌های اصلی مشکلات فعلی، اجرای نسخه‌های اقتصادی غربی‌ست که به‌جای تقویت پول ملی و تولید و رفاه عمومی و معیشت مردم، منافع دلالان، دلاری‌فروشان و صاحبان سرمایه‌های ارزی را تامین کرده و سفره‌های مردم را کوچک‌تر نموده است. در سال‌های اخیر، سیاست هایی نظیر: ۱_ "شناورسازی مدیریت‌شده نرخ ارز" (کالاسازی ارز و قیمتگذاری آن براساس عرضه و تقاضا) ۲_ عدم توجه به پیمان سپاری ارزی" (بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور) ۳_ "جهانی سازی قیمت ها و دلاری سازی اقتصاد برای فروش محصولات به داخل کشور" عملاً موجب افزایش تورم و تضعیف قدرت خرید مردم شده است. در چنین شرایطی، تاکیدات مکرر رهبر شهید انقلاب اسلامی بر ضرورت "تقویت پول ملی" و "اصلاح ساختار نظام ارزی کشور" باید به‌عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد، نه آنکه در سایه سیاست‌های ناکارآمد فعلی به حاشیه رانده شود. بر همین اساس، ما امضاکنندگان این پویش، مطالبات مشخص و روشنی داریم: ۱_ تغییر فوری سیاست ارزی کشور از "شناور مدیریت‌شده" به "تثبیت نرخ ارز" با هدف ایجاد ثبات اقتصادی و حفظ قدرت خرید مردم. ۲_ جلوگیری از فروش محصولاتی که از منابع عمومی در داخل تولید شده ولی با قیمت جهانی و دلار به مردم ایران فروخته می شود. ۳_ برگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه‌ی اقتصادی کشور از طریق سلب مالکیت ارز از صادرکنندگان انفال عمومی و واگذاری صد در صدی این ارزها به دولت. ما معتقدیم ادامه مسیر فعلی، به معنای تعمیق شکاف طبقاتی و تضعیف بنیان‌های اقتصادی کشور خواهد بود. از این‌رو، از همه مردم آگاه، دغدغه‌مند و دلسوز ایران عزیز دعوت می‌کنیم با امضای این پویش، صدای مطالبه‌گری برای اصلاح سیاست‌های ارزی و اقتصادی کشور را تقویت کنند. به این پویش بپیوندید و صدای خود را ثبت کنید.

رییس جمهور، رئیس محترم قوه قضائیه، رییس مجلس

@user17765040495912 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام مسئولین یاری کننمثل مردم بیان پای کارایران رو هر روز قویتر از دیروز بسازیمش