قالیباف به مسقط رفت

محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.قالیباف در سفر به عمان با آقای «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.در این سفر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می‌کند.
19:21 - 1 تیر 1405
سیاست

1 بازنشر5 واکنش
24٫8k بازدید



38 پاسخ

@user1774821018781 ساعت پیش
در پاسخ به
بسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…نمایش بیشتر

@user1707846490371 ساعت پیش
در پاسخ به
هرجایی می شه رفت مگر مجلس!

@user17091005220673163811 ساعت پیش
در پاسخ به
خدا قوت.از خدا میخوام شما رو در مسیر مد نظر رهبری عزیز و اعتلا و عزت کشور یاری دهد.ان شاالله بتونید در این مسیر رضایت رهبر و شهدا رو جلب کنید و روسفید شید

تصویر نمایه‌ی ‌حی علی الاصول‌
@Abbas_N1101 ساعت پیش
در پاسخ به
همه جا غیر از ایران امن و امان هست!؟ مهد کودک ها حضوری شدن .. مجلس رو نمیخواید باز کنید؟

@user17091016022895936631 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
اتاق خبر آمریکا

@USANR  •  31 اردیبهشت 1405

از "طریال" چه میدانید؟!

به گزارش ایلنا از گروه اقتصاد دیجیتال، شرکت «کارا سام رایان» از طراحی یک معماری مالی بومی با عنوان «طلا + ریال» و پروژه ملی «طِریال» خبر داده است. به گفته طراحان، این طرح یک راهکار درون‌زای فنی و مالی است که می‌تواند با اجرای دقیق و منطبق با معماری، مرز میان دارایی حافظ ارزش (Store of Value) و ابزار…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


@user17091015095023936781 ساعت پیش
در پاسخ به
آقای قالیباف کی قراربه مسئولیت اصلیش برسه نکنه یادش رفته نماینده مجلسه

تصویر نمایه‌ی ‌لعنت به سامری دوران‌
@user1776277537331 ساعت پیش
در پاسخ به
رفتن سوئیس تا بخوان برگرده به شروط تا بتونن به تفاهم برسنداز کی بخوان؟ همون آمریکایی که تا به حال در مذاکرات باهاش چیزی جز ضرر و خسارت نصیبمون نشده، همونی که فقط زبان زور حالیشه.کیا؟ کسانی که مسئول یک کشور ابرقدرت هستند و قدرت ادب کردن واقعی آمریکا رو دارند!خنده تلختر از گریه نداره؟

@Enghelaby1 ساعت پیش
در پاسخ به
کاش به مجلس میرفت

@Alirezarezaei121 ساعت پیش
سردارخدا قوت، به خدا توکل کن

@Ebjahan13641 ساعت پیش
در پاسخ به
بر اساس اصل ۱۷۶، مصوبات شورا بدون تأیید رهبری الزام ندارد. «علی‌الاصول» یعنی اجازهٔ مشروط. ماجرای ۹۹ نفر نشان داد که اختلاف، آفت نیست؛ دوقطبی‌سازی آفت است. وظیفهٔ امروز: نظارت بر اجرا، نه تخریب. وحدت عملی، در سایهٔ نظارت هوشمندانه معنا می‌یابد.

@user1722049604341 ساعت پیش
در پاسخ به
مگه ایشان نماینده امور چین نیست؟! چرا یه سر اونجا نمیرن؟! اگه در این شرایط نتونیم ازشون استفاده کنیم پس کی؟!

تصویر نمایه‌ی ‌مجید محمدی‌
@Majidmf641 ساعت پیش
در پاسخ به
همچنان بر خلاف نظر و امر صریح رهبری ، به دنبال فتح الفتوح خیالی هستن

@user17091015095023936781 ساعت پیش
در پاسخ به
احتمالا برای هماهنگی پهلوگیری ذرت وسویا آمریکا رفتن حقارت به جایی رسید که نون شیعه مرتضی علی باید از مستکبرین تامین بشه تحقیر به جایی رسید نفت در برابر غذا مبارک رئیس جمهور که فقط صداش برای منتقدین داخلی بلنده در مقابل اجنبی کرنش وتعظیم

@Viking1 ساعت پیش
در پاسخ به
ونس: پولهای آزاد شده ایران تنها می‌تواند صرف خریدن محصولات کشاورزی آمریکایی برای مردم ایران شود!

@user17090999937088493291 ساعت پیش
در پاسخ به
حرام اندر حرامفعل مذاکره

تصویر نمایه‌ی ‌مجید محمدی‌
@Majidmf641 ساعت پیش
برادر ، اخوی ، سردارهر چقدر از این مذاکره به مذاکره بعدیاز این کشور بلافاصله به اون کشور هم برینفقط خستگی به تنتون میمونه ، اجری ندارینچون امر ولی جامعه رو اجرا نمیکنین و دارین حرف و نظر خودتون رو تحمیل میکنین.چه خبر از تعطیلی مجلس سردار؟

@Reza_reza1 ساعت پیش
در پاسخ به
حکم قالیباف را کی داده،مجلس تایید کرده ،جناب پزشکیانی که آنقدر نفوذ داره جلوی نظر رهبر،در حد یه مذاکره نیست،چرا هیچکی سرجاش نیست،اگه مذاکره خراب شد ما باید یقه مجلسی رو بگیریم که تعطیله،کی باید استیضاح بشه ریس مجلس

@user1767363358058 دقیقه پیش
در پاسخ به
کامنت ها رو می خونمهمه کارشناس و ایران دوست تر از همه یک مشت خشک مغز بدون هیچ راهکار مشخص برای بهبود شرایط افتضاح اقتصادی مردمهمش شعار و هپروت

تصویر نمایه‌ی ‌M.s.k‌
@user17789145157250 دقیقه پیش
در اون ۱۱ دقیقه ای که نبویان در شبکه خبر صحبت کرد و سریع برنامه رو قطع کردن یه حرف از رهبری افشا کرد :رهبری گفتن «انحصار مدیریت تنگه هرمز به دست ایران باید باشد ...»یعنی حتی عمان هم نه !کاپیتان کلمه انحصار رو که خداروشکر میفهمید؟