بسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…نمایش بیشتر
@user1774821018781 ساعت پیشدر پاسخ بهبسه دیگه....بهتره به جای این همه تحقیر ایرانبرگردی به نظر امامچهل روز جنگیدیم تحریم ها برداشته شدشما آتش بس کردید و دشمن رو جریحه محاصره…نمایش بیشتر
@user17091005220673163811 ساعت پیشدر پاسخ بهخدا قوت.از خدا میخوام شما رو در مسیر مد نظر رهبری عزیز و اعتلا و عزت کشور یاری دهد.ان شاالله بتونید در این مسیر رضایت رهبر و شهدا رو جلب کنید و روسفید شید
@Abbas_N1101 ساعت پیشدر پاسخ بههمه جا غیر از ایران امن و امان هست!؟ مهد کودک ها حضوری شدن .. مجلس رو نمیخواید باز کنید؟
@user17091016022895936631 ساعت پیشاز "طریال" چه میدانید؟!
به گزارش ایلنا از گروه اقتصاد دیجیتال، شرکت «کارا سام رایان» از طراحی یک معماری مالی بومی با عنوان «طلا + ریال» و پروژه ملی «طِریال» خبر داده است. به گفته طراحان، این طرح یک راهکار درونزای فنی و مالی است که میتواند با اجرای دقیق و منطبق با معماری، مرز میان دارایی حافظ ارزش (Store of Value) و ابزار…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user17091015095023936781 ساعت پیشدر پاسخ بهآقای قالیباف کی قراربه مسئولیت اصلیش برسه نکنه یادش رفته نماینده مجلسه
@user1776277537331 ساعت پیشدر پاسخ بهرفتن سوئیس تا بخوان برگرده به شروط تا بتونن به تفاهم برسنداز کی بخوان؟ همون آمریکایی که تا به حال در مذاکرات باهاش چیزی جز ضرر و خسارت نصیبمون نشده، همونی که فقط زبان زور حالیشه.کیا؟ کسانی که مسئول یک کشور ابرقدرت هستند و قدرت ادب کردن واقعی آمریکا رو دارند!خنده تلختر از گریه نداره؟
@Ebjahan13641 ساعت پیشدر پاسخ بهبر اساس اصل ۱۷۶، مصوبات شورا بدون تأیید رهبری الزام ندارد. «علیالاصول» یعنی اجازهٔ مشروط. ماجرای ۹۹ نفر نشان داد که اختلاف، آفت نیست؛ دوقطبیسازی آفت است. وظیفهٔ امروز: نظارت بر اجرا، نه تخریب. وحدت عملی، در سایهٔ نظارت هوشمندانه معنا مییابد.
@user1722049604341 ساعت پیشدر پاسخ بهمگه ایشان نماینده امور چین نیست؟! چرا یه سر اونجا نمیرن؟! اگه در این شرایط نتونیم ازشون استفاده کنیم پس کی؟!
@user17091015095023936781 ساعت پیشدر پاسخ بهاحتمالا برای هماهنگی پهلوگیری ذرت وسویا آمریکا رفتن حقارت به جایی رسید که نون شیعه مرتضی علی باید از مستکبرین تامین بشه تحقیر به جایی رسید نفت در برابر غذا مبارک رئیس جمهور که فقط صداش برای منتقدین داخلی بلنده در مقابل اجنبی کرنش وتعظیم
@Majidmf641 ساعت پیشبرادر ، اخوی ، سردارهر چقدر از این مذاکره به مذاکره بعدیاز این کشور بلافاصله به اون کشور هم برینفقط خستگی به تنتون میمونه ، اجری ندارینچون امر ولی جامعه رو اجرا نمیکنین و دارین حرف و نظر خودتون رو تحمیل میکنین.چه خبر از تعطیلی مجلس سردار؟
@Reza_reza1 ساعت پیشدر پاسخ بهحکم قالیباف را کی داده،مجلس تایید کرده ،جناب پزشکیانی که آنقدر نفوذ داره جلوی نظر رهبر،در حد یه مذاکره نیست،چرا هیچکی سرجاش نیست،اگه مذاکره خراب شد ما باید یقه مجلسی رو بگیریم که تعطیله،کی باید استیضاح بشه ریس مجلس
@user1767363358058 دقیقه پیشدر پاسخ بهکامنت ها رو می خونمهمه کارشناس و ایران دوست تر از همه یک مشت خشک مغز بدون هیچ راهکار مشخص برای بهبود شرایط افتضاح اقتصادی مردمهمش شعار و هپروت
@user17789145157250 دقیقه پیشدر اون ۱۱ دقیقه ای که نبویان در شبکه خبر صحبت کرد و سریع برنامه رو قطع کردن یه حرف از رهبری افشا کرد :رهبری گفتن «انحصار مدیریت تنگه هرمز به دست ایران باید باشد ...»یعنی حتی عمان هم نه !کاپیتان کلمه انحصار رو که خداروشکر میفهمید؟