قربونت برم پلیس تو مدیریت پارک خودروها در مکان های ممنوع وامونده چون هزار تا عامل (از عدم وجود فضای پارک کافی گرفته تا قدیمی بودن زیرساخت های شهری و ...) وا مونده و حتی دیگه با رد شدن از چراغ قرمز هم کاری نداره، شما دنبال ساز و کار جریمه ی بیرون انداختن ته سیگار هستید؟
ک
کاربر

@user176862579613  •  23 اردیبهشت 1405

در پاسخ به
11:30 - 23 اردیبهشت 1405

52 بازدید