مطالبه

جریمه سنگین برای پرتاب ته‌سیگار از خودرو؛ مطالبه شهروندان از پلیس راهور

استعمال دخانیات هنگام رانندگی ذاتاً مشمول جریمه است. از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست می‌شود با نصب دوربین‌های نظارتی و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، افرادی را که ته‌سیگار را به بیرون از خودرو پرتاب می‌کنند، شناسایی و مشمول جریمه‌های سنگین کنند تا از تکرار این رفتار ناپسند جلوگیری شود و اثر بازدارندگی لازم ایجاد گردد.

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
17:47 - 22 اردیبهشت 1405
جامعه




6 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مطالبه گر - از این صفحه دیدن فرمایید‌
@user170910037334376642723 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  23 اردیبهشت 1405

آقای شهبازی، بزن که خوب میزنی✌️🇮🇷

مطالبه

مطالبه مردمی برای حمایت از برنامه پاورقی و ادامه فعالیت محمدرضا شهبازی

مردم ایران و جناب شهبازی پاورقی، کمر مزدوران داخل و خارج را شکسته اند. عصبانیت و توهین های بی وقفه مجری‌های شبکه منوتو و مخاطبان اینترنشنال از مردم وطن پرست ایران در خیابان ها و محمدرضا شهبازی و برنامه پرمخاطب پاورقی ثابت می‌کنند راه این برنامه درست است و پاورقی قطعا برنامه موفقی بوده است. مخاطبان متحجر و فریب خورده اینترنشنال و بی وطن های سلطنت طلب پس از شکست مفتضحانه در پروژه های براندازی، کودتای تروریستی و جنگ رمضان مثل همیشه در تلاش هستند تا با تحریف، تقطیع, دروغ، شایعه پراکنی و ایجاد توهم، به برنامه پاورقی، آقای شهبازی و چهره های دلسوز انقلابی امثالهم لطمه‌ای وارد کنند. بدین‌وسیله تقاضا می‌شود صدا و سیما و مسئولین مربوطه مثل ما مردم محکم پشت برنامه پاورقی و جناب آقای شهبازی ایستادگی کنند تا موجبات خوشحالی و شادی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی و فریب خوردگان اینترنشنال فراهم نشود. و همچنین بابت تمام زحمات آقای شهبازی و اعضای پرتلاش گروه برنامه پاورقی بابت روشنگری و آگاه سازی در قالب طنز بسیار سپاسگزاریم و حتما تقدیر و تشکر فراوان از آن بزرگواران مجاهد انجام شود. اشخاص تبیین گر سرمایه‌های ایران هستند و در قلب ما جا دارند بخصوص آقای شهبازی عزیز.

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور آقای پزشکیان. رئیس صدا و سیما آقای پیمان جبلی، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، شورای امنیت ملی، آقای شهبازی، مجری پاورقی، مجلس و قوه قضائیه، فارس من

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  25 دی 1404

جنس و اجناس بی کیفیت چینی
مطالبه

چرا اجناس بی کیفیت و معیوب چینی کل بازار را گرفتند؟

متاسفانه بعد از اخراج محصولات با کیفیت کره ای از ال جی گرفته تا سامسونگ که توسط نمایندگی های معتبر ارائه می‌شد جای آنرا محصولات چینی به شدت بی کیفیت گرفته. دیگر کالایی نمانده که معیوب یا شکننده و تقلبی نباشد و یا رنگ شده و یا طول عمری در حد چند روز!!!! آیا اینهمه سازمان بازرسی و قضایی و پلیس و مبارزه با قاچاق و نهادهای بازرسی و پلیس فتا که داریم برای جمع آوری و مقابله با این کالاهای تقلبی چینی کافی نیستند؟!!! متاسفانه به صورت گسترده اجناس معیوب و بی کیفیت با طول عمر کوتاه در تمامی فروشگاه های معتبر آنلاین مثل دیجی کالا و غیره به صورت گسترده عرضه می‌شوند و به اسم اصل فروش می‌رود و ترفند فروش نیز با ارائه تخفیف هست تا خریدار متوجه نشود و یا بسته بندی کالا و شماره سریال کاملا با دقت با سریال جنس مطابقت دارد!!!طوری جنس تقلبی می‌زنند که فقط وارد کننده و فروشنده می‌داند تقلبی است و خریدار بعد مدتی که استفاده می‌کندیا نمی‌سوزد یا بعد خرابی متوجه آن می‌شود. از قطعات اتومبیل گرفته تا اجناس برقی و الکترونیکی. آیا وقت آن نرسیده تا نمایندگی معتبر ایجاد شود و بساط این حجم اجناس تقلبی چینی نباشیم. بارها دیده شده روی اجناس خورده ساخت ایران ولی زیر برچسب زده ساخت چین!!!! آیا چین کل ایران را از محصولات بی کیفیتش اشباع کرده و اینهمه ارگان دریافت کننده بودجه ناتوان در جلوگیری از آن هستند؟؟!!!!!!!!! چین محصولات با کیفیت هم می‌زند چرا اجناس بی کیفیتش نصیب ما میشود؟ با مسوولان چینی هم باید صحبت شود که این حجم از محصولات تقلبی را در کشورش اجازه تولید ندهد و اگر می‌دهد اجازه فروش آنرا به دیگر کشورها ندهد. سازمان‌های بازرسی و مبارزه با قاچاق پلیس فتا و گمرک و وزارت امور خارجه و وزیر اقتصاد و صنعت و دیگر ارگان ها با تعامل با تجار ایرانی و چینی این مشکل را حل کنند.

بازرسی کل کشور، وزیر اقتصاد و دارایی، سازمان تعزیرانت حکومتی، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405
در پاسخ به
9**7618

@Ebrahim_sejjil  •  3 خرداد 1405

مطالبه

لزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاه‌های بنزین

بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدین‌وسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیض‌آمیز توزیع سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور به استحضار می‌رسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صف‌های طاقت‌فرسای چندین‌ساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایه‌های انسانی کشور می‌شود. متأسفانه در حاشیه این صف‌ها، شاهد شکل‌گیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاه‌ها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه می‌کنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نه‌تنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان می‌رود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاه‌های سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صف‌های طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاه‌داران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب می‌کنند. پیشاپیش از دغدغه‌مندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع

مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405
در پاسخ به
سلام.از پویش شما حمایت شد ممنون میشم از پویش ما حمایت و به دیگران معرفی کنیدسپاسhttps://farsnews.ir/Ebrahim_sejjil/1779651424852661433
9**7618

@Ebrahim_sejjil  •  3 خرداد 1405

مطالبه

لزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاه‌های بنزین

بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدین‌وسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیض‌آمیز توزیع سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور به استحضار می‌رسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صف‌های طاقت‌فرسای چندین‌ساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایه‌های انسانی کشور می‌شود. متأسفانه در حاشیه این صف‌ها، شاهد شکل‌گیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاه‌ها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه می‌کنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نه‌تنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان می‌رود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاه‌های سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صف‌های طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاه‌داران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب می‌کنند. پیشاپیش از دغدغه‌مندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع

مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405
در پاسخ به
سلام.از پویش شما حمایت شد ممنون میشم از پویش ما حمایت و به دیگران معرفی کنیدسپاسhttps://farsnews.ir/Ebrahim_sejjil/1779651424852661433
9**7618

@Ebrahim_sejjil  •  3 خرداد 1405

مطالبه

لزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاه‌های بنزین

بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدین‌وسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیض‌آمیز توزیع سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور به استحضار می‌رسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صف‌های طاقت‌فرسای چندین‌ساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایه‌های انسانی کشور می‌شود. متأسفانه در حاشیه این صف‌ها، شاهد شکل‌گیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاه‌ها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه می‌کنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نه‌تنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان می‌رود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاه‌های سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صف‌های طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاه‌داران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب می‌کنند. پیشاپیش از دغدغه‌مندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع

مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه