@Free_thought17 اردیبهشت 1405در پاسخ به واینی که میگی به این شکل درست نیست چون آمریکا و غرب نیاز به صادرات نفت دارند و زمان آنها رو به اتمام است. برای همین آمریکا خواهان نابودی تاسیسات نفتی اینها نیست چون صادرات نفت تا مدتها غیر ممکن میشه و این بحران انرژی ایجاد میکنه که واقعا برای غرب خطرناکه