17 اردیبهشت 1405

عربستان حریم هوایی و پایگاه‌های خود را به روی آمریکا بست

یک شبکه اسرائیلی گزارش کرد که ریاض به دلیل ناامیدی از دریافت تضمین‌های امنیتی واشنگتن در برابر هرگونه پاسخ موشکی ایران، حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را به روی ایالات متحده بسته است.
عربستان برخورد بسیار سازنده ای را در منطقه آغاز کرده است آمریکایی ها دنبال درگیر کردن ایران با عربها هستند نا به وسیله ایران تاسیسات انها نابود شود و بعد سرمایه های انها را بالا بکشند تا این تاسیسات دا مجدد بسازند این اوج حرامزادگی خوک مو زرد است که ایران عمله ان نخواهد شد تنها احمق منطقه امارات است
17:26 - 17 اردیبهشت 1405

46 واکنش
12٫1k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Free_thought17 اردیبهشت 1405
اینی که میگی به این شکل درست نیست چون آمریکا و غرب نیاز به صادرات نفت دارند و زمان آنها رو به اتمام است. برای همین آمریکا خواهان نابودی تاسیسات نفتی اینها نیست چون صادرات نفت تا مدتها غیر ممکن میشه و این بحران انرژی ایجاد میکنه که واقعا برای غرب خطرناکه