اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صهیونیست‌ها باید پاسخگوی جنایات خود باشند/ نابودی اسرائیل در صورت اتحاد مسلمانان

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌های خون آشام باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

صهیونیست‌ها باید پاسخگوی جنایات خود باشند/ نابودی اسرائیل در صورت اتحاد مسلمانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی نمازجمعه قرچک اظهار کرد: روزی که به عنوان روز جهانی برای مردم فلسطین و قدس شریف از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده باید گرامی داشته شود، این راهپیمایی باشکوه در سراسر کشور و بسیاری از کشور‌های دیگر برگزار می‌شود تا از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی شود.

وی با اشاره به جایگاه بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین اقشار مهم جامعه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان شایسته‌ای بود که برای مقابله با تجاوزات دشمنان اسلام در حریم کشورهای اسلامی جان خود را فدا کرد و در همین راه نیز این شهرستان شهیدی تقدیم سرزمین اسلامی کرده است، میلاد حیدری باید برای تمامی مردم ایران اسوه‌ باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: قطعا این راهپیمایی باشکوه باعث زنده نگه داشتن قیام فلسطین و کمک به حرکت در مسیر آزادی قدس خواهد شد.

نوش آبادی در خصوص اتفاقات اخیر در کشور گفت: صهیونیست‌های خون آشام با رخدادهای مختلف باید پاسخ‌گوی جنایات خود باشند، من به صراحت می‌گویم این اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام راحل امسال سال را سال مهار تورم و رشد تولید قرار داده است زیرا مشکلاتی در زندگی مردم معیشتی مردم وجود داد و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا ما بتوانیم فشار و تورم را ازبین ببریم تا مردم بتوانند به آسودگی زندگی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید شعار حمایت از فلسطین به یک شور و یک منطق تبدیل شود، اگر این اتحاد بین کشورهای مسلمان بیشتر شود، قطعا نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول