اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روشنگری در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یک ضرورت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین گفت: استفاده از ظرفیت گروه های مردمی برای تبیین جنایات آمریکا مهم و ضروری است و از همه فعالان این عرصه دعوت می‌شود تا به رسالت خود در این زمینه عمل کنند.

روشنگری در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: ششم الی دوازدهم تیرماه به ابتکار مقام معظم رهبری و به منظور تبیین و روشنگری درباره جنایات آمریکا در عرصه بین الملل، به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یادآور سوءقصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور محمد کچویی رییس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است و باید از این فرصت برای تبیین جنایات آمریکا و ایادی آن بر علیه ملت ایران و نظام اسلامی استفاده شود.

رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شهرستان ورامین افزود: کسانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اگر با صداقت این جنایات را برای رسانه ها و مردم دنیا واکاوی و مورد ارزیابی قرار دهند، افکار عمومی خواهند فهمید که دولت های مدعی در این زمینه، چه اعمال ننگینی را علیه یک ملت مظلوم و عدالتخواه انجام داده اند.

حجت الاسلام محمودی از تمامی کسانی که در زمینه قلم، بیان و رسانه دستی بر آتش دارند خواست تا ضمن تبیین حوادث رخ داده در این هفته، زمینه رسوایی دولت های غربی و در راس آن امریکای جنایت کار را فراهم آورند.

وی برنامه های پیش بینی شده این هفته در سطح شهرستان را به شرح زیر اعلام کرد: برپایی میزگرد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور اعضای هیئت علمی حقوق، دانشجویان دکتری رشته حقوق، مسؤولان قضایی جنوبشرق استان تهران و مسؤولان در روز یکشنبه ۵ تیرماه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و نشست جوانان با مسؤولان قضایی روز دوشنبه ۶ تیر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از جمله برنامه های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به برنامه های شهرستانی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در ورامین افزود: مراسم شهرستانی بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی روز دوشنبه ۶ تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روغنکشی با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و مراسم روستایی بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی روز سه شنبه ۷ تیر همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن(ع) روستای احمدآباد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی گفت: مراسم بزرگداشت شهید کچویی در ندامتگاه خورین روز چهارشنبه ۸ تیر با حضور مسؤولان، دیدار با دهها خانواده شهید ترور و جانبازان شیمیایی شهرستان ورامین (روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و روز بمباران شیمیایی سردشت)، حضور جانبازان شیمیایی در مساجد به‌منظور خاطره گویی بعد از نماز مغرب و مراسم روز شهادت امام جواد(ع) و بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی روز پنج شنبه ۹ تیرماه در مصلای ورامین از دیگر برنامه های این ایام است.

وی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در حسینیه شهدای گمنام، مراسم سالگرد شهادت شهید صدوقی و بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در خیرآباد روز شنبه ۱۱ تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام دربانی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران و مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اسفندآباد روز یکشنبه ۱۲ تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از دیگر برنامه های این ایام است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: توزیع نان صلواتی روز پنجشنبه ۹ تیر به نیت امام جواد و شهدای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، پیگیری موضوع جهاد تبیین و روشنگری درباره جنایات آمریکا، حضور و سخنرانی مسؤولان قضایی در نمازجمعه و پرسش و پاسخ با مردم، درج سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی و شخصیت شهید بهشتی در سربرگ مکاتبات اداری، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری ویژه هفته حقوق بشر آمریکایی، استفاده از فرصت فضای مجازی به‌منظور تبیین جنایات آمریکا برضد ملت ایران توسط نهادها و ارگان ها و گروه های مردمی و طرح دعوای حقوقی علیه آمریکا توسط اساتید دانشگاهی منطقه و انعکاس رسانه ای این موضوع با پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی ورامین از برنامه های دیگری است که در این ایام پیش بینی شده است.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: با هماهنگی به عمل آمده، اختصاص بخشی از خطبه‌های نمازجمعه توسط ائمه محترم جمعه به موضوع تبیین جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران و برپایی ایستگاه صلواتی در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی پیش‌بینی شده است.

وی استفاده از ظرفیت گروه های مردمی را برای تبیین جنایات امریکا مهم دانست و از همه فعالان این عرصه دعوت کرد تا به رسالت خود در این زمینه عمل کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول