اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دو هفته بدون فوتی کرونا در ری/ بیش از یک و نیم میلیون نفر واکسینه شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه طی دو هفته اخیر در این شهرستان فوتی ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: بیش از یک و نیم میلیون نفر در شهرستان ری بر علیه کرونا واکسینه شدند.

دو هفته بدون فوتی کرونا در ری/ بیش از یک و نیم میلیون نفر واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هشتاد و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان، بار دیگر با تجلیل از زحمات پزشکان و کادر درمان، تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی تمامی هموطنان را تنها راه جلوگیری از ورود کشور به پیک ششم کرونا دانست. 

وی با بیان اینکه تمام مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان براساس جمعیت به نحوی پراکنده شده اند تا اهالی در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند، گفت: مطابق گزارشات روزانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد، بیش از ۲۱۷ هزار نفر اتباع خارجی ساکن ری هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: خوشبختانه با مجموع اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ری و همکاری خوب شهروندان در طی دو هفته گذشته تا کنون هیچگونه مورد فوتی ناشی از کرونا توسط مراکز بهداشتی درمانی گزارش نشده است که امیدوار هستیم با ادامه رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان محترم و تکمیل چرخه واکسیناسیون در هفته های آتی و روزهای پیش رو نیز شاهد حفظ آمار بدون فوتی در این حوزه باشیم. 

توکلی در پایان گفت: طی بررسی های صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح کشور کاهش یافته که باتوجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا با نام امیکرون از تمامی هموطنان و اهالی ری تقاضا داریم حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا از قرار گرفتن وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر و افزایش تعداد مبتلایان جلوگیری گردد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول