اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسیج امکانات شهرستان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در بهارستان

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا تمام ظرفیت های شهرستان بهارستان در اختیار شبکه بهداشت قرار می گیرد.

بسیج امکانات شهرستان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا در بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: برای تزریق دوزسوم واکسن کرونا باید همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان کمک کنند تا هر چه سریعتر از شیوع اپیدمی این بیماری جلوگیری شود.

نوحی افزود: در شهرستان بهارستان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و آغاز عملیات تزریق واکسن بیش از ۶۷۹ هزار دوز واکسن کرونا برای افراد مشمول تزریق شده که بالغ بر ۸۰ درصد گروه هدف دوز نخست و بیش از ۷۰ درصد از افراد دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند و تاکنون برای ۷/۴۹ درصد از افراد دوز سوم واکسن تزریق شده که انتظار می‌رود هر چه سریعتر به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس مردم به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه و دوز سوم واکسن را دریافت کنند.

وی با اشاره به نامه ۵۳ حضرت علی(ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه، بیان کرد: حضرت علی( ع)در این نامه چهار وظیفه مهم و اساسی را به مالک اشتر به عنوان یک مدیر و کارگزار نظام تاکید می فرماید، که در حال حاضر اگر مسئولین به آن عمل و به‌کارگیری کنند، قطعاً بسیاری از مسائل و مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهارستان با تاکید بر اجرای دستورات الهی و فرامین دینی ائمه اطهار(ع)، بیان کرد: حضرت علی(ع) به فرماندار خود مأموریت داد، تا خراج و مالیات آن دیار را جمع‌آوری کرده، با دشمنان نبرد کند، کار مردم را اصلاح و سامان دهد و شهرها را آباد کند، که اگر همین چهار مأموریت آن حضرت به مالک اشتر در شهرستان بهارستان سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، بسیاری از مسائل و مشکلات منطقه برطرف می‌شود.

وی با اشاره به رویکردهای رئیس دولت سیزدهم در مبارزه با فساد، تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های فرمانداری در این شهرستان فساد ستیزی است که در این راستا با قدرت با هر گونه فساد در عرصه‌های مختلف مبارزه می‌کنیم، ما باید به سمتی برویم تا برای کسانی که در سنوات گذشته دچار تخلف و مرتکب جرم شده‌اند اعلام جرم شود، باید بساط فساد و تخلف در دستگاه‌های دولتی و نهادهای خدمات رسان شهرستان برچیده شود.

نوحی با تاکید بر اهمیت تولید و حمایت از تولیدکنندگان، تصریح کرد: از هر تولید کننده سالم که در چهارچوب قانون و در جهت اشتغال جوانان گام برمی‌دارند و فعالیت می‌کنند حمایت خواهیم کرد و با کسانی که بخواهند در قالب تولید اقدام به انجام اعمال خلاف قانون کنند به شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در زمینه‌های مختلف در شهرستان بهارستان گفت: با وجود صدها واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی منطقه و فعالیت بیش از ۶۳۰ واحد صنعتی مجاز و فعال در عرصه تولید کیف و کفش و اشتغالزایی برای ده‌ها هزار نفر و استقرار صنایع های تک و دیگر ظرفیت‌های بالنده،باید این شهرستان به قطب تولیدی و صنعتی استان تبدیل شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه کاره در این شهرستان خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۱۱ سال زیبنده نیست که بگوییم شهرستان تازه تاسیس بهارستان، باید مدیران دستگاه‌های اداری که در اماکن استیجاری فعالیت دارند با همکاری دستگاه‌های استانی ساختمان های مورد نیاز را احداث کنند و در این زمینه شهرداری‌ها آمادگی لازم را دارند تا در چارچوب قانون مساعدت و همکاری کنند.

در شهرستان بهارستان یک متخصص سونوگرافی خانم وجود ندارد

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه نسیم شهر نیز در ادامه جلسه با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت ام البنین(س) اظهار کرد: در دین اسلام که از طریق اعراب وارد تمدن ایران شده و ایرانیان موحد بهترین روش و مذهب را انتخاب کرده اند، زن جایگاه و ارزش خاصی دارد در صورتی که پیش از اسلام برای زن هیچ جایگاه و ارزشی قائل نمی شدند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امروز نظام ما و ایران اسلامی به زنان و مردان انقلابی نیاز دارد، افزود: در دولت اسلامی مسئولین موظفند رفاه نسبی را برای مردم با کار مادی و معنوی فراهم و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شایسته انجام دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند، خدمت به مردم نعمتی است که نصیب مسئولین شده است.

وی با انتقاد از عدم وجود امکانات درمانی و تشخیصی کافی در سطح شهرستان بیان کرد: متاسفانه در شهرستان بهارستان که به شهر عاشوراییان و عاشقان حسین بن علی(ع) شهرت دارد، یک سونولوژیست و متخصص سونوگرافی خانم برای انجام آزمایشات لازم برای بانوان وجود ندارد و این بسیار ناراحت کننده و شرم‌آور است.

امام جمعه نسیم شهر با اشاره به وجود ده‌ها ورزشکار و استعدادهای بالقوه در ورزش شهرستان، خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت سالن های ورزشی شهرستان در دست افراد غیرمتخصص بوده و درآمدهای این سالن‌ها در حوزه‌های خارج از ورزش صرف می‌شود، که انتظار می‌رود با اصلاح قوانین و واگذاری سالن های ورزشی به افراد ورزشی و متخصص و صرف درآمدهای این اماکن در حوزه ورزش شهرستان شاهد شکوفایی جامعه ورزش بهارستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این جلسه مسئولین دستگاه و ادارات مختلف گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده ارائه کردند و سپس به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران شهدا از مادر شهیدان کاووسی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول