اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری افتتاح شد/ اجرای طرح رعد ۳

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری با زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۹ میلیارد تومان با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد.

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری افتتاح شد/ اجرای طرح رعد ۳

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری ظهر امروز با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان افتتاح شد.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع در شش طبقه با اعتبار ۹ میلیارد تومان هرینه احداث و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه تجهیز به بهره برداری رسید.

عملیات عمرانی احداث ساختمان ستاد انتظامی شهرستان ری در اواخر سال ۱۳۸۹ و در محل سابق کلانتری ۱۳۱ شهرری شروع شده بود که به دلایل مختلف از جمله عدم تخصیص بودجه کافی و عدم توانایی پیمانکاران در اتمام عملیات ساختمانی و پس از توقف‌های طولانی چندین ساله و در مرحله پایان سفت کاری غیراصولی رها شده بود.

همزمان با تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری در خرداد ماه ۱۴۰۰، این ساختمان توسط معاونت مهندسی شهرستان ری مجددا شروع به کار کرد و در مدت ۶۰ روز و با حجم کاری ۱۲۰۰ نفرساعت با استفاده از ظرفیت‌های محلی و برون سازمانی و حمایت‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شهرستان ری و فرماندار ویژه شهرستان ری آماده بهره برداری و استقرار معاونت‌های ستادی و یگان امداد شهرستان ری شد.

اجرای طرح رعد ۳ در شهرستان ری

همزمان با افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری، طرح رعد ۳ در محل این ستاد فرماندهی اجرا و نمایشگاه دستاورد‌های عملیاتی و کشفیات یک ماه گذشته به نمایش گذاشته شد. 

شناسایی و دستگیری ۳۴۴ سارق، زورگیر، مال‌خر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی و کشف ۱۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲  قبضه سلاح گرم و ۱۴ قبضه سلاح سرد و ۲۱ هزار بطری آب معدنی تقلبی از جمله اقدامات طرح رعد ۳ است.

همچنین کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان ری ۲۹۰ بسته معیشتی که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای و قند بود را نیز امروز در قالب کمک‌های مؤمنانه بین محرومان و نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش فارس؛ استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان ری مطالبه دیرینه مردم قبله تهران بود که در سال جاری محقق و در خرداد ماه امسال این ستاد در شهرستان ری تشکیل شد و امروز پس از سه ماه ساختمان این ستاد مورد بهره برداری قرار گرفت که فرماندهی انتظامی به طور موقت در این ساختمان مستقر می‌شود و ساختمان اصلی این ستاد در حال احداث است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول