اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات و دستگیری مجرمان در جنوب پایتخت/ کشف ۸ و نیم میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۴ درصدی وقوع جرایم و افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات و دستگیری مجرمان پس از افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی سه ماه گذشته در جنوب پایتخت خبر داد.

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات و دستگیری مجرمان در جنوب پایتخت/ کشف ۸ و نیم میلیارد کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در سومین ماه از مستقر شدن فرماندهی انتظامی در شهرستان ری شاهد عملکرد خوب همکارانم در جهت تثبیت امنیت و برخورد با مجرمین در این شهرستان هستیم. 

وی با بیان اینکه منطقه جنوب تهران و شهرری با وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای ما بسیار حائز اهمیت است افزود: پس از سه ماه بالغ بر ۱۴ درصد کاهش وقوع جرایم و بالغ بر ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات و دستگیری مجرمان را در شهرستان شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح رعد گفت: در این طرح ۱۵۷ فقره سرقت و ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر شناسایی و کشف و ۳۵ نفر قاچاقچی خرد و عمده و ۴ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.

رحیمی ادامه داد: کشف دو قبضه سلاح گرم و ۱۴ قبضه سلاح سرد، دستگیری یک قاتل به همراه سه نفر از همدستانش، کشف ۸ و نیم میلیارد کالای قاچاق و ۲۲۱ هزار بطری انواع آبهای معدنی غیر استاندارد و غیر بهداشتی از دیگر اقدامات این طرح است.

وی با بیان اینکه این اقدامات اثر بخش بوده و فضای خوبی در تثبیت امنیت ایجاد کرده است، تصریح کرد: پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، فتا و امنیت در ساختمان جدید مستقر می شوند و از امروز به طور رسمی کارشان را آغاز می‌کنند.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان بیان کرد: طی روزهای آینده ۴۰ نفر نیروی جدید به فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه می‌شود همچنین دو کلانتری جدید در این شهرستان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول