اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معضل ترافیک شهر چهاردانگه رفع می‌شود/ خروج شهرک گلشهر از بن‌بست

شهردار چهاردانگه گفت: با احداث معابر جدید و تعریض بلوار آیت الله سعیدی معضل ترافیک از شهر چهاردانگه رفع می‌شود.

معضل ترافیک شهر چهاردانگه رفع می‌شود/ خروج شهرک گلشهر از بن‌بست

محمد عفیفی شهردار شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، صبح امروز در حاشیه رونمایی از سایت و پرتال‌های جدید ارتباطی شهرداری چهاردانگه در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با تعریض بلوار آیت الله سعیدی و احداث کمربندی شهرک صنعتی تا بزرگراه آزادگان معضل ترافیک در شهر چهاردانگه رفع می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های شهرداری برای رفع معضل ترافیک در منطقه افزود: با توجه به حجم بالای رفت و آمدها و ترددهای خودرویی درشهرک صنعتی سهند و برآوند،کمربند شمالی در قالب یک راه دسترسی جدید از شمال شهرک صنعتی تا بزرگراه آزادگان احداث می‌شود که با تکمیل و بهره‌برداری از آن ضمن کاهش ترافیک در داخل شهر چهاردانگه برای دسترسی به بزرگراه آزادگان تسریع ایجاد می‌شود.

شهردار چهاردانگه با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی، بیان کرد: طرح تعریض محور آیت الله سعیدی حدفاصل میدان ورودی تا میدان خروجی شهر آغاز شده و تاکنون تعدادی از املاک معارض موجود در مسیر آزادسازی شده و با مالکان تعدادی دیگر از املاک نیز در حال مذاکره  هستیم.

عفیفی با بیان اینکه با حمایت اعضای شورای شهر چهاردانگه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده، عنوان کرد: آسفالت و جدول کشی و مناسب سازی معابر شهری و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و احداث مسیر کندرو بلوار آیت الله سعیدی از جمله طرح‌های در حال اجرا در این شهر هستند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۲۰ سال راه دسترسی محله کاظم آباد تا بزرگراه آزادگان زیرسازی و آسفالت شده و تعریض خیابان شهید خزایی تا بلوار آیت الله سعیدی و بهسازی و مرمت و روکش آسفالت شهرک گلشهر تا پل گلدسته از جمله دیگر طرح‌های عمرانی، ترافیکی در سطح شهر چهاردانگه می‌توان نام برد که به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار چهاردانگه با اشاره به اینکه به زودی چهاردانگه نگین شهرهای استان تهران می‌شود، تصریح کرد: اتصال بلوار آیت الله طالقانی شهرک گلشهر به محور آیت الله سعیدی با احداث یک تقاطع غیرهمسطح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به زودی این شهرک گلشهر از بن‌بست خارج و آرزوی ۵۰ ساله اهالی این شهر برآورده می‌شود.

عفیفی با اشاره به اینکه شهر چهاردانگه یک کارگاه عمرانی در استان تهران تبدیل شده، گفت: طرح  نهضت آسفالت شهر چهاردانگه از خیابان‌های اطراف شهر و محلات محروم آغاز شده و علاوه بر مرمت و بهسازی تمام خیابان‌های شهر ۲ بوستان جدید ویژه بانوان در شمال و جنوب شهر و با ایجاد فضاهای مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی بانوان  احداث می‌شود.

وی بر ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی و ایجاد بستر مناسب برای دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری تأکید و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سایت و پرتال‌های جدید ارتباطی شهرداری چهاردانگه به آدرس http://4dange.ir پس از این شهروندان عزیز می‌توانند درخواست‌ها و نظرات خود را از طریق این سامانه ثبت، مطالبه و پیگیری کنند که با استفاده از این سایت، علاوه بر کاهش حجم مراجعات و ترددهای شهروندان به ساختمان شهرداری، تسریع در ارتباط و ارائه خدمات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان آسان‌تر و سریع‌تر شده و زمینه جلب رضایت مردم و نظارت بیشتر مردم بر عملکرد مجموعه کارکنان شهرداری را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول