اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی اسلامشهر در هفته دولت

‍ فرماندار اسلامشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۷۸پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح ۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی اسلامشهر در هفته دولت

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۷۸پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان اسلامشهر، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا بخش‌هایی از عملکرد و فعالیت‌های دولت خدمتگزار بیان و برای آگاهی مردم و افکار عمومی اطلاع‌رسانی شود، البته با توجه به محدویت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری اجتماعات، آئین افتتاحیه این طرح‌ها به شکل محدود با حضور مسؤولان و مقامات استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مشخصات تعدادی از پروژه‌های قابل افتتاح در سطح شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: کلینیک  تخصصی قائمیه که با زیر بنای۳۰۹۶ مترمربع و بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای احداث آن و قریب به ۳۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز این مجموعه اعتبار اختصاص یافته یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص و قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان است  که رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

مرسلپور با اشاره به آغاز بهره‌برداری از ۸ فضای آموزشی جدید و سالن چند منظوره امام سجاد(ع) در آموزش و پرورش اسلامشهر، تأکید کرد: با کمک‌های خیران، ۵ مدرسه دیگر نیز در سطح شهرستان در دست احداث است که در صورت تکمیل آن‌ها سرانه آموزشی شهرستان ارتقاء مناسبی خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دولت در سطح روستاهای شهرستان اسلامشهر،گفت: برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان نیز پروژه‌های متعددی از جمله بهسازی معابر روستایی، آسفالت راه‌های دسترسی، انتقال آب شرب و تأمین روشنایی برخی محورها با ۲۳میلیارد تومان اعتبار توسط فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی اجرایی شده که به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به موقعیت و جایگاه شهرستان اسلامشهر در زمینه‌های تولید، صنعت و اشتغال در سطح کشور و استان تهران ،خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر علاوه بر داشتن موقعیت جعرافیایی مناسب و دسترسی سریع به فرودگاه و آزادراه‌های ارتباطی استان تهران با سایر نقاط کشور، با وجود۷۶۷۶ کارگاه و واحدتولیدی، ۱۵۳کارخانه بزرگ صنعتی و ۲۰ هزار واحد صنفی با اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر، سهم و نقش بزرگی در زمینه اقتصاد و صنعت و اشتغال کشور ایفا می‌کند که باید بیش از گذشته مورد توجه  مسؤولان نظام و دولت قرار گیرد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول