اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۳۲ اخطاریه و ۱۲۰ مورد پلمب طی دوماه در شهرقدس

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس از صدور ۴۳۲ مورد اخطاریه بهداشتی خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰ مورد از اماکنی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند از اواخر اردیبهشت تا تیرماه سال جاری پلمب شدند.

۴۳۲ اخطاریه و ۱۲۰ مورد پلمب طی دوماه در شهرقدس

سید حسین میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، بیش از ۱۰ هزار بازدید بهداشتی از ادارات، بانک‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، دفاتر پیشخوان، کارگاه‌ها، کارخانجات، تالارها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کمپ‌های ترک اعتیاد از اواخر اردیبهشت ماه تا تیرماه سال ۹۹ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده تعداد ۴۳۲ مورد اخطاریه بهداشتی برای اماکنی که پروتکل‌های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را رعایت نکرده بودند، صادر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با اشاره به اینکه پرونده‌های متخلفان به مراجع قضایی شهرستان ارسال شده، گفت: تا کنون نسبت به پلمب بیش از ۱۲۰ مورد از این اماکن اقدام شده و سایر متخلفان نیز پس از صدور رأی قضات نسبت به اجرای احکام اقدام خواهد شد.

میرشریفی بیان کرد: در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند، تشکیل ۶ تیم بازرسی کارشناسان بهداشت برای بازدید از اماکن سطح شهرستان در ساعات شبانگاهی و ایام تعطیل در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس قرار گرفت.

ویضمن درخواست از کلیه هموطنان و شهروندان در رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تصریح کرد: از ماسک هنگام خروج از منزل حتماً استفاده شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عدم رعایت قوانین فاصله گذاری مربوطه با شماره تلفن ۴۶۸۵۲۲۰۰ و یا سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند تا توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در اسرع وقت نسبت به بررسی و پیگیری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول