اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ۱۵رمضان در لواسانات

فرمانده حوزه مقاومت ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسانات با اعلام توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان از شروع فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه از پانزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ۱۵رمضان در لواسانات

حجت‌الاسلام و المسلمین نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات حضرت آقا مبنی بر کمک مؤمنانه حدود ۲۵۰ بسته به ارزش ریالی ۳۰۰ هزار تومان را با کمک مردم و برادران بسیجی به دست نیازمندان رساندیم.

وی ادامه داد: به فضل الهی این مرحله از رزمایش به پایان رسید و قصد آن داریم که مرحله دوم این رزمایش با همین تعداد کمک معیشتی را در ۱۵ ماه مبارک رمضان شروع کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسانات در خصوص نحوه شناسائی افراد نیازمند نیز گفت: توسط بانک اطلاعاتی که در حوزه استحفاظی هر پایگاه بسیج در لواسان است توانسته‌ایم شناسایی خوبی از افراد نیازمند داشته باشیم.

شکوهی در پایان تصریح کرد: در میدان گلوبندک شهر لواسان ایستگاهی صلواتی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر مستقر کرده‌ایم که مردم برای بهره‌گیری از کمک و خدمات جهادی بسیج می‌توانند به این ایستگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول