اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در فیروزکوه با توزیع یک‌هزار بسته معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در فیروزکوه با توزیع یک‌هزار بسته معیشتی همچنین تعدادی بسته‌های بهداشتی خبر داد.

آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در فیروزکوه با توزیع یک‌هزار بسته معیشتی

سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: رزمایش همدلی مواسات و کمک مومنانه شهرستان فیروزکوه در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار در شهرستان فیروزکوه آغاز شد.

وی افزود:در این رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه همه اقشار مختلف بسیج، مردم مؤمنِ انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان، خیران، ورزشکاران، حقوقدانان، عشایر و  دیگر اقشار کمک کردند که بتوانیم  این رزمایش را در شهرستان فیروزکوه به بهترین وجه اجرایی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: امروز هم در حدود هزار بسته غذایی همچنین بسته‌های بهداشتی در سطح شهرستان تهیه شده که به فضل الهی بتوانیم به دست افراد نیازمند و اقشاری که بر اثر ویروس منحوس کرونا دچار مشکل شدند برسانیم.

درویش متولی اضافه کرد: مردم فهیم شهرستان فیروزکوه و خیران بزرگوار در خصوص کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بحث قرارگاه کمک‌رسانی خدمات‌هایی را انجام دادند که امیدوارم با همکاری و هماهنگی همه عزیزان کمک حال اقشار ضعیف شهرستان باشیم.

وی ابراز داشت: در بحث اجاره بهاء نیز می‌توانیم کمک حال صنوف مختلف در سطح شهرستان باشیم و این کمک‌های مؤمنان به شکر خدا و با کمک و همراهی همه عزیزان ادامه خواهد داشت تا جایی که بتوانیم همه اقشار آسیب‌پذیر را تحت پوشش قرار بدهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه در پایان گفت : صمیمانه از همه مردم عزیز، نهادها، ادارات، خیران، امام جمعه و فرماندار شهرستان فیروزکوه تقدیر و تشکر می‌کنم و قدردان تلاش‌های همه بسیجیان هستم که در این رزمایش بزرگ پای کاتر بودند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول