اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و 655 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 655 کیلو انواع مواد افیونی و دستگیری 7 سوداگر مرگ خبر داد.

کشف یک تن و 655 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های "ایرانشهر، خاش، زابل، هیرمند و سراوان" با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود درشمال و جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای باند مسلحانه مواد مخدر دست یافتند که قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صعب العبور و محورهای مذکور به داخل کشور منتقل کنند.

 وی در ادامه افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، 7 سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل خودروهای آنان مقدار یک تن و 655 کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و 558 کیلو گرم تریاک، 10 کیلو گرم حشیش، 79 کیلوگرم شیشه و 8 کیلوگرم هروئین کشف و در این رابطه نیز 7 دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول