اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگیری قاچاقچیان خانوادگی هروئین و شیشه در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و 400 گرم هروئین و شیشه در پوشش مسافرت خانوادگی در قزوین خبر داد.

دستگیری قاچاقچیان خانوادگی هروئین و شیشه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار کرد:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یکی از توزیع کنندگان مخدر به مقصد تاکستان مطلع شدند.

وی افزود: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، خودروی پژو 405 متعلق به این فرد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد به سمت تاکستان بودند، شناسایی و در عوارضی شماره 2 قزوین متوقف شدند.

سرهنگ علی بیگی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار یک کیلو و 400 گرم هروئین و شیشه کشف و 2 نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: عزم پلیس در خصوص مبارزه با حمل، نگهداری، و فروش مواد مخدر با هدف تامین امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و آسیب ها جدی است و شهروندان می توانند هر گونه مورد مشکوک مرتبط با این حوزه را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول