اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تبدیل استاندارد به یک الزام قانونی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رعایت استاندارد توسط افراد و مجموعه‌های مختلف تنها با مشاوره و توصیه موثر نیست و باید در این جهت الزامات قانونی نیز در نظر گرفته شود.

تبدیل استاندارد به یک الزام قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدن، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل استانداراد استان ضمن اشاره به نقش استاندارد در ایمنی و سلامت مردم گفت: ایمنی و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان استاندارد به شمار می‌رود و این مجموعه باید با نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم گام بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: سازمان استاندارد باید با نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل قبل از صادرات آن به سایر کشورهای منطقه عامل حفظ آبروی کشور باشد.

آیت‌الله محامی بیان داشت: رعایت استاندارد توسط افراد و مجموعه‌های مختلف تنها با مشاوره و توصیه موثر نیست و باید در این جهت الزامات قانونی نیز در نظر گرفته شود.

وی خواستار پایش شرایط و ارزیابی میزان ثمربخشی فعالیت اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها شد.

همچنین در ابتدای این دیدار مجید محبی مدیرکل استاندارد سیستان‌ و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول