اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با نمایندگان سیستان در دانشگاه زابل

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با نمایندگان سیستان در دانشگاه زابل خبر داد.

برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با نمایندگان سیستان در دانشگاه زابل

‍ محمد مقصودلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تقریبا همزمان با ایام روز دانشجو توفیق میشود که بسیج دانشجویی دانشگاه زابل برنامه پرسش و پاسخ به نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی برگزار کنند و امسال هم این برنامه برگزار خواهد شد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل افزود: بیش از 3 سال است که با هر دو نماینده مکاتبه می کنیم و هر سال تنها حبیب الله دهمرده دعوت دانشجویان را پذیرفتند و همچنان احمدعلی کیخا نماینده دیگر از حضور در جمع دانشجویان سرباز می زنند و حتی درب دفتر خودشان را به روی مردم هم بسته اند.

وی ادامه داد: بنا به وظیفه و رعایت عدالت هنوز منتظر پاسخ از طرف دفتر احمدعلی کیخا هستیم و امیدواریم که در این جمع حضور پیدا کرده و نتیجه نماینده بودن خود را در این دوره بیان کنند.

مقصدلو افزود: این مراسم با حضور دانشجویان و اساتید در محل دانشگاه زابل برگزار و محتوای جلسه پرسش و پاسخ در فضای مجازی منتشر خواهد شد تا مردم هم در جریان این برنامه قرار بگیرند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: بسیج دانشجویی مطابق بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، هسته های مسئله محور را در دستور کار قرار خواهد داد و مسائل مهم سیستان نیز در آینده ای نزدیک بخش بندی و مطابق اولویت ها تا رسیدن به نتیجه ،مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول