🤔
@Seyed_m_m2 روز پیشدر پاسخ بهدوستانی که ناراحت هستد که چرا از طلا استفاده شده لطفا دست به طلاهای ذخیره شده خودشون برای این سری کار های خیر نزنند و برای ازدواج و زندانی غیر عمد و درمان بیماران خرج کنند و این قبیل خرج ها رو به عهده اهلش بگذارند.
@Professor_Hichkas2 روز پیشدر پاسخ بهپسر حاج کبریهمون مردم در سختی و مشقت این هزینه رو تقبل کردن, از ایمان و عقیده ی بلند مرتبه شوندر ضمن مردم باید رای درست بدن تا سختی و مشقت به لطف الهی کم بشه.
@user1776811066392 روز پیشدر پاسخ بهعلت برخی از نظران بخاطر نبود اطلاعات در مورد مسئله و مهمتر از اون وظیفه خطیریه که برخی افراد مبنی بر نظر دادن ، افاضه کلام و مستفیض کردن جمع در هر موردی هستاین طلا برای آبکاری فلز روی گنبد هست و کل روکش با طلا نیست و الا قیمتش خیلی بالا میشددر ضمن اینکار نه تنها باعث زیبا و جلوه بیشتر گنبد بنا می…نمایش بیشتر