اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۵ عنوان برنامه اداره کل منابع طبیعی سمنان در دهه فجر

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با ۲۵ عنوان برنامه، ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.

اجرای ۲۵ عنوان برنامه اداره کل منابع طبیعی سمنان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل صیادجو، دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری با شعار «جشن ملی؛ مشارکت پرشور و آینده روشن» به استقبال ایام‌الله دهه فجر رفتیم و در نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی بیان کرد: ادای احترام و گلباران مزار شهدای استان سمنان، برگزاری نشست بصیرتی ویژه کارکنان، برگزاری تقدیر و تجلیل از خادمان نماز جماعت، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقه وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) به‌صورت مجازی و مکتوب برای کارکنان و خانواده آنان، سفر مدیرکل و معاونان به دورترین روستاهای محروم شهرستان‌های تابعه استان و خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم (کاروان خدمت) و برپایی میز خدمت در مساجد و نماز جمعه شهرهای استان ازجمله برنامه‌های دهه فجر است.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: برپایی نمایشگاه خدمات دولت به مردم، ملاقات چهره به چهره مدیرکل با مردم، افتتاح پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری؛ مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان؛ در راستای لبیک به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به‌منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند و نیز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی نشست بصیرتی برای کارکنان و خانواده آنها، ارائه گزارش طرح‌های شاخص اداره کل در صدا و سیما و فضای مجازی ازجمله این برنامه هستند.

وی برگزاری مراسم جشن دهه فجر، اهدای خون و فضاسازی تبلیغات محیطی و ارسال پیامک به بهره‌برداران و مرتع‌داران را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

صیادجو با اشاره به تقارن ماه مبارک رجب با ایام‌الله دهه مبارک فجر ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارمندان خانم و پایش سلامت، غربالگری بیماری شایع بانوان و سفر زیارتی به شهر مقدس قم به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برای همکاران بازنشسته و خانواده ایثارگران انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و دبیر ستاد دهه فجر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به‌صورت ترکیبی، حضوری و مجازی برگزار می‌شود و این برنامه‌ها با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه، پایگاه مقاومت بسیج و مشاور مدیرکل در امور زنان و خانواده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اجرا می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول