اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم شناسایی دغدغه‌های مردم در امر کتابخوانی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان شناسایی دغدغه‌های مردم در امر کتابخوانی را مقدمه برنامه‌ریزی برای افزایش درصد رشد مطالعه کتاب دانست.

لزوم شناسایی دغدغه‌های مردم در امر کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور در کتابخانه شهید عباس دانشگر شرکت برق منطقه‌ای سمنان از تلاش‌های این شرکت در ترویج فرهنگ کتابخوانی تقدیر کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان گفت: به‌منظور تشویق و جلب مخاطبان به مطالعه کتاب، باید امکان دسترسی به کتاب برای سلایق مختلف مردم وجود داشته باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان شناسایی دغدغه‌های مردم در امر کتابخوانی را مقدمه برنامه‌ریزی برای افزایش درصد رشد مطالعه کتاب دانست .

مرادی افزود: با توجه به شرایط امروزی جامعه و وجود سرگرمی‌های مختلف در فضای مجازی، باید با روش‌های جدید و خلاقانه مردم را تشویق به کتاب خواندن کرد.

وی آمادگی خود را به‌منظور همکاری و تعامل بیشتر با شرکت برق منطقه‌ای سمنان در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد.

علیرضا امینیان، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: این شرکت از سال‌های گذشته تاکنون سعی کرده است تا زمینه‌های تشویق کارکنان به مطالعه را فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: اختصاص فضای لازم و مناسب برای کتابخانه شهید عباس دانشگر در شرکت برق منطقه‌ای سمنان، جمع‌آوری کتاب‌هایی با موضوعات مختلف فنی و عمومی و برگزاری مسابقات کتابخوانی برای کارکنان از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در عرصه فرهنگ‌سازی مطالعه در سال‌های اخیر است.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان بیان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان بتوان فرهنگ مطالعه را افزایش داد.

همچنین در این دیدار با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از تلاش‌ها و مساعی علیرضا فدایی اسلام، از کارکنان پیشکسوت این شرکت تقدیر شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول