اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رونمایی از ۲ کتاب در صحن علنی شورای شهر شاهرود

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، ۲ کتاب در صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهرود رونمایی شد.

رونمایی از ۲ کتاب در صحن علنی شورای شهر شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز هم‌زمان با ایام گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از ۲ کتاب در صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهرود با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان انجام شد.

در این مراسم از کتاب «بختک» نوشته فرزانه نعیمی و کتاب «پنج ماجراجوی قهرمان» نوشته امیرحسین طاهری رونمایی شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی به اهالی فرهنگ‌دوست شهرستان شاهرود و با بیان اینکه مطالعه موجب پیشرفت جامعه می‌شود، گفت: افزایش سطح آگاهی موجب کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از نویسندگان این ۲ کتاب، تصریح کرد: به‌عنوان یک مدیر در حوزه کتاب و کتابخوانی به شما افتخار می‌کنم؛ شما نه‌تنها یک الگو برای نسل خود و نوجوانان هستید، بلکه برای همه افراد جامعه نیز می‌توانید الگویی مناسب باشید؛ چراکه شما اثبات کرده‌اید که با گذر کردن از مسیرهای سخت و پرتلاطم می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه برای ترویج فرهنگ مطالعه نیازمند عزم همگانی هستیم، افزود: همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نهادهای فرهنگی برای توسعه کتاب و کتاب‌خوانی باید کمک کنند.

سیدابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز رونمایی، نقد و بررسی و معرفی کتاب را از برنامه‌های مهم اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه موجب ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف جامعه می‌شود.

این مراسم با حضور حمیده محبی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، محسن احمدی، شهردار شاهرود، محمدرضا خرسندی، مسؤول حراست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد و از نویسندگان کتب رونمایی‌شده تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول