اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح آب‌رسانی به سرخه شتاب گرفته است

امام جمعه سرخه گفت: طرح آب‌رسانی به شهرستان سرخه شتاب گرفته است و این روند باید حفظ شود.

طرح آب‌رسانی به سرخه شتاب گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر صبح امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت ۱۳۹۹ در شهرستان سرخه با حضور ویدئوکنفرانسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: هفته ارزشمند دولت را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدای گران‌قدر دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر درود و صلوات می‌فرستیم.

او با بیان اینکه جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و... باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، گفت: باید عزم ملی برای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب هم نسبت به این موضوع تأکید فراوان دارند، تقویت و از ظرفیت‌های اقتصادی داخلی به معنای واقعی برای توسعه منطقه استفاده شود.

امام جمعه سرخه ادامه داد: از اقدام‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید در سرخه که خاستگاه رئیس‌جمهوری است، به سهم خود تشکر می‌کنم.

فاطمی‌بصیر بیان کرد: طرح آب‌رسانی به شهرستان سرخه شتاب گرفته است و از تلاش‌های مسؤولان ارشد استان تشکر می‌کنم.

او گفت: ‌در ادامه هم روند ساخت این طرح مهم عمرانی و زیرساختی شتاب خود را حفظ کند و آب‌رسانی و مجموعه گردشگری دو طرح مهم و در حال ساخت شهرستان سرخه است.

امام جمعه سرخه اضافه کرد: مجموعه در حال ساخت و بزرگ گردشگری در شهر سرخه هدیه رئیس‌جمهوری به مردم ایران و استان سمنان است که مسؤولان استانی با عزم ملی برای تکمیل این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول