اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه‌های علمی و آموزشی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: باید در همه عرصه‌های علمی، آموزشی و تربیتی از ظرفیت بسیج استفاده کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه‌های علمی و آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی بعدازظهر امروز در دیدار با مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه و جمعی از معاونان این اداره با اشاره به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار مدرسه در تربیت و آموزش دانش‌آموزان اظهار کرد: مدرسه نقش به‌سزایی در تربیت علمی و دینی دانش‌آموزان دارد و اهمیت کار تربیتی را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، گفت: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردای کشور هستند و باید به تربیت آنها اهمیت زیادی داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: همین کودکان و نوجوانان، سازندگان آینده روشن خواهند بود و در زمینه‌های مختلف علمی و دینی خوش می‌درخشند؛ پس امروز ما باید شرایط مستعدی برای رشد دینی و علمی آن‌ها فراهم آوریم.

عبداللهی با بیان اینکه باید در همه عرصه‌های علمی، آموزشی و تربیتی از ظرفیت بسیج استفاده کرد، افزود: بسیج به‌عنوان نیروی پای کار و حاضر در صحنه در این خصوص نیز از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد و شاهد حضور دانش‌آموزان در رده‌های مختلف سنی در تمام پایگاه‌ها در قالب حلقه‌های صالحین و کلاس‌های آموزشی هستیم.

وی با اشاره به سه رکن مدرسه، منزل و مسجد به نقش والدین در اثرگذاری روند تربیتی دانش‌آموزان پرداخت و خاطرنشان کرد: هر یک از ارکان در جایگاه خود دارای ارزش هستند و هر یک به نوبه خود باید به‌درستی ایفای نقش کنند تا زمینه‌ساز تربیت نسل‌هایی پرورش یافته در زمینه‌های مختلف علمی و دینی شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول